وتخونه عيونه ودموعه تنزل ويقوله
= ماشي ي ملك لو دا إلا هيريحك انا موافق
وبصوت ضعيف مخلوط بالبكاء = ملك أنتي .....
تغمض ملك عيونها بخوف وحزن يمكن دي اكتر مرة تطلب من تميم حاجة وتتمني انه مش يوافق عليها ولا ينطقها....
تميم بصوت ضعيف مهزوز =ملك أأنتي طالق ...
نزل دموع ملك بقوة أول ما سمعت الجملة دي منه
يخرج تميم من الأوضة بسرعة وهو حاسس ان الدنياا كلها ظلمة حوليه وعيونه مليانة دموعلين = تميم انت رايح فين ؟!
ميردش تميم ويمشي ع طول في طريقة لبرا المستشفي....
ملك بدأ صوت عياطها يعلي وهي بتقول = ليه ي تميم أنا حبيتك معقولة دي تكون نهايتنا...!! انا ليه حاسة انى بحلم أنا قلبي بيقولي انك مستحيل تعمل فيا كدا قدرت تنطقها بالسهولة دي أزاي !!!....أنت حتى مش قولتلي انا طلبة الطلاق ليه ....
مكنتش عاوزة منك غير تبرير بس لكل إلا سمعته وكنت هصدقك صدقنى كنت هصدقك أي تبرير هريح بيه قلبي واطمن انك مش عملت فيا زي ما قالولي...
وفجأة تدخل لين عليها ...
لين بعصبية = أنتى عملتى ايه فى تميم اتكلمى !!
ترفع ملك رأسها وتبصلها بعيونها الا مليانة دموع ومتردش عليها ...
لين تبتسم وتقول لنفسها = خلاص انا عرفت ايه الا حصل ...
لين = ألف سلامة عليكى ي ملك
معلشي شوية وهتتعودي ...
ملك تمسح دموعها وتقول = قصدك ايه بأنى هتعود ..
لين = يعنى زي ما هو دخل على حياتك بالغصب اهو انهاردة طلع منها تانى شوية وهتتعودى وترجعي لحياتك من تانى زي الاول .....
ملك بصدمة = وانتي عرفتى أزاى ان تميم طلقنى !!
لين بتوتر = ها ...قصدي يعنى باين عليكى من عياطك وشكل تميم لما طلع دلوقتى انكو انفصلتو....
ملك = وعرفتى برضو من شكلنا انه دخل ع حياتى غصب !!
لين = بقولك ايه ي ملك مدوريش في إلا فات فكري في حياتك إلا جاية تميم وفرلك حاجات كتيرة اوى في فترة قصيرة تقدري تعتمدي عليها في حياتك إلا جاية ...
ملك = أطلعي براا ي لين .... انتى آخر واحدة اخد بكلامها أصلا برا مش عاوزة أشوف وشك تانى لابسة ماسك و عاملة نفسك ملاك وانتي في الحقيقة غير كدالين بإبتسامة شماتة = أنتي فعلا مش هتشوفي وشي تانى خلاص أنتي بقيتى برا حياتنا انا وتميم سلام ي سنيوريتا ...
تخرج لين بفرحة كبيرة
مروان = ها عرفتى ايه الا حصل بينهم .....لين = اه طبعا عرفت خلاص أطلقوا ي مروان انا مبسوطة اوي
مروان بفرحة = بجد !! .... طيب فرحينى بقي وقوليلي فرحنا هيبقي أمتي ؟!
لين وشها يقلب وإبتسامتها تختفي وتقول = مروان انت بتهزر !!
مروان بستغراب = هو ايه الا بهزر مش دا اتفقنا !!؟
أنت تقرأ
القلب المسكون
Romance_ بقولك ايه عاوز أسألك سؤال ... = ها خير .. _ أنتي لابسة ايه ؟ = تصدق أنك سافل ومشفتش بربع جنيه تربية _ والله أنتى إلا مشفتى بربع جنيه سلكان ... دايما بتفهمينى غلط كدا .. = هو انت بتسألني صليت العشا ولا لأ ما تشوف سؤالك الأول...