سڵاو💜
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"جین دڵیپڕبوو سەیری ئەوشتەی نێودەستیدەکرد "
یونگ: باشترە بگەڕێینەوە کەشو هەوا باشنیە
"هەورێکی ڕەش ئاسمانی داپۆشیبوو "جۆنگکوک: ڕاستدەکەی
"نامجون باوەشیلە جیندا و چونەوە لای کەشتیەکە یەکسەر چونە نێو کەشتیەکە جین و نامجون لەشوێنێک بەتەنها دانیشتن چونکەجین زۆر خەمباربوو جیمین پاڵکەوت تایهیۆنگ و جۆنگکوک و یونگی دانیشتن"
یونگی: پێموانیە کوشتبێتیان
جۆنگکوک: نازانین .. وە ناشزانم دەبێت چیبکەم"بە بێهیوای وتی"
تایهیۆنگ: دەبێت چیلێهاتبێت؟! یان لەکوێ بێت؟.. زۆر ناخۆشە کاتێک لێدەکەمەوە
جۆنگکوک: ئەمە سەرەتایە دەبێت لەوە ڕابێین .. ئەوان خێران و بەتوانان وە شارەزاییان لە جوگرافیای ناوچەکە وایکردوە زیاتر زاڵببن بەسەرماناتایهیۆنگ: ئێمەش چیتر دەستەوەستان نابین بەرامبەریان هەروەها چەکی گەورە و دەکنەلۆجیمان هەیە
جۆنگکوک: ئەمە بەس نیە بۆ ئەوەی لێمانبترسنـ
ـ
"جین خەویلێکەوتبوو بە دانیشتنەوە نامجون پاڵیخست سەیری ڕوخسارە بێوێنەکەی دەکرد لێینزیکبووەوە ماچێکی خێرای لێویکرد ئەمە یەکەمجارنیە وابکات زۆرجار کە جین دەخەوێت ماچیدەکات بەشێوەیەک کە هەستیپێنکات ڕاستە تەنها ماچێکی بچوکە بەڵام هەمووشتێک دەهێنێت بۆ نامجون نزیکبونی بەسە بۆ نامجون .... جیمین بینی کاتێک ماچیکرد وایخۆیدەرخستبوو خەوتوە بەڵام بەدزیەوە سەیریدەکردن ئەو دیمەنەی زۆر بەلاوە جوانبوو زەردەخەنەیەکیکردو ڕویکردە لایەکەیتر نامجون ویستی بڕواتەلای جۆنگکوک وەستا کاتێک بیریکەوتەوە جەی بی لەسەرەوە خەریک کارکردنە لەسەر رادیۆکە مەراقیکرد بۆیە چوە سەرەوە بینی جەی بی سەحنێکی بەدەستەوەیە دەیسوڕێنێت ڕۆشتە پێشەوە"جەی بی: ئۆهـ نامجون بیستم کە چیڕویدا لە خوارەوە وە وتیان جەیهۆپ دیانیە !! "بە پەرۆشەوە"
نامجون: بەڵێ ڕاستە
جەی بی: بەداخەوەم "بەخەمباریەوە"نامجون: کارەکەت چۆندەڕوات؟
جەی بی: وەک ئەوەی دەیبینی هەورێکی زۆر لە ئاسمانە پێموانیە بتوانم لەئێستایا سیگناڵم دەستکەوێت "بە بێزاری"
YOU ARE READING
Everything will be ـ fine!
Action: پێویستە ئەوجەنگە ببەمەوە...ئێرە نیشتیمانی منە :جونگکوک تکایە بیر بکەرەوە ئەو باشنیە..ئەگەر تۆش شتێکت لێبێت :جەنگی تۆش کۆتای هات ڕوان. : چی؟؟!!! مەبەستت چیە لەوەی ڕێزی خۆمانت پیشانبدەین : بەیانیت باش تاتاکەم :ماوەی چەندە کە خەوتوم؟؟ :هەشت مانگو دەڕ...