Part 18

1.2K 129 328
                                    

سڵاو😍
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



"بەخێرای چونە خوارەوە  نامجون خەریکبوو شێت بێت کە ئەم حاڵەی جینی بینی ڕەنگی سپی ژێر چاوەکانی و لێوی شین هەڵگەڕابوون وە بە خراپی دەلەرزی "

نامجون: نا نا ناتکایە  جین چاوەکانت بکەوە تکایە "بەهاوار و گریانەوە هەر دەپاڕایەوە کە هەستێتەوە "

جۆنگکوک: خێرا پەیوەندی بە دایکمەوە بکە "دووبارە پەیوەندیان بە ئابیکرد  هەمووان زۆر ترسابوون جۆنگکوک هەوڵیدا لەرزینەکەی ڕابگرێت بەڵام شکستی هێنا"

جۆنگکوک: دایکە ... دایکەەەەە

ئابی: ئاهـ ... جۆنگکوک بەڵێ

جۆنگکوک: دایکە هەموو شتێک باشبوو بەڵام لەناکاو ڕەنگی تێکچووە  و دەلەرزێت بەڕادەیەک کۆنترۆم ناکرێت نـ ناز ـنازانم چیەتی "گریان لە دەنگی دیاربوو "

ئابی: هیچ شتێک یان خوێن لە برینکەی دێت؟

جۆنگکوک: نەخێر بەڵام هەڵئاوساوە

ئابی: مـ  چـیـ  .. لەوـ ئا "دەنگی بەباشی نەدەگەشت بە هۆی گەردەلولە بەهێزەکەی دەرەوە"

جۆنگکوک دنگت خراپە ..ِ. دایکە؟؟ "پەیوەندیەکە پچڕا"

جیمی: کەش و هەو خراپە بۆیە پچڕا

تایهیۆنگ: پێموابێت من دەزانم دەیویست چی بڵێت.. لەوانەیە وتبێتی چەقۆکە

یوگی : بەڵێ چەقۆکە لەوانەیە دەرمانی پێوە بوبێت

"جۆنگکوک بیریکردە وە دواتر چوە سەرەوە بۆ لای کەسەکە"

جۆنگکوک: پێمبڵێ چەقۆکە چی لەسەر بوو ؟؟ "بەتوڕەی هاواریکرد بەسەریدا بەڵام ئەو تەنها سەیریدەکرد" قسە بکە چی لەسەربوو؟؟!!!

"تایهیۆنگ هات و بە هەموو هێزی لێیدا تەواوی جەستەی بوو بە خوێن و برین کەسەکە هێزی تێدا نەمابوو جینیش حاڵی باش نەبوو نامجون و تای زۆر هەوڵیاندا دیسان هیچی نەوت نامجون چەکەکەی هەڵگرتوو لەسەر سەری کەسەکەی دانا ویستی بیتەقێنێت بەڵام"

جەیهۆپ: نا کایە بۆستە ..

نامجون: دوورکەوە!!!

جەیهۆپ : ڕێگەم بدە من قسەی لەگەڵ بکەم

نامجون: بڕۆ لێرە!! "بەوپەڕی توڕەی"

یونگی: هێی ڕێگەی بدە "سەیری یونگیکرد پاشان چەکەکەی هێنایە خوارەوە و جەیهۆ ڕۆشتە نزیک کەسەکە"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Everything will be ـ fine!Where stories live. Discover now