18 - Zapisani život

249 8 7
                                    

*svi su se razišli i otišli svojim kućama, ovo je bila prva Jiminova i moja većer kod kuće sa Everlin...i bilo je divno,prvo smo se poigrali s njom, gledali je, a zatim sam je odnijela spavati u njezin kinderbetić koji je bio pored moje strane kreveta, kada sam je stavila spavati, Jimin i ja ostali smo još malo budni mazeći se i pričajući o budučem životu i djeci pa smo tako i zaspali*

Time skip

*prošla je već jedna godina od Evrlina rođenja, bila su 2 tjedna do njezinog 1.  rođendan...a Stella je rodila isto curicu taman dva dana prije Evrlinoga rođendana, svi smo skupa onda napravili zabavu i proslavili Evrlin rođendan i rođenje Stelline i J-hopove curice Lucije....Stellina je želja bila da se curica tako zove i tako je i bilo...na istoj toj zabavi, Jungkook i Ema su nam izjavili kako je Ema trudna već 4 mjeseca, hah zato mi je i bilo čudno zašto se malo zdebljala, a ako ste mislili da je tu kraj e pa nije...J-hope je zaručio Stellu i to se sve izdešavalo na Evrlin rođendan i slavlju Lucije...ova godina nam je bila jako ljepa i luda...! Joj i ja sam zaboravna, Jimin i ja ženimo se za mjesec dana i jako sam uzbuđena, a ako se pitate zašto se nismo oženili još prošle godine, eh to je zato je Jiminu uvijek nešto iskrsnulo i imao je puno posla, a sad, sad je to pravo vrijeme!!!



...



*tako je došao i dan našeg vjenčanja bilo je sjajno, bilo je puno ljudi, konfeta, balona, pića, svi smo se jako dobro zabavljali...Napokon smo Jimin i ja bili osuđeni jedno drugome do kraka života pa čak i onda...*

....


*dani su nam odmicali, cijeli život od vjenčanja mi se promijenio za 360 stupnjeva...postala sam odgovorna mama, radila sam po kući i bila sam domaćica zato jer me Jimin nije žlio pustiti da radim, ali barem po njegovom obećanju mogu van kada želim, ali zato ne skim želim sve mora znati i jos tome dobila sam svoj mobitel nazad, ali narvano prati mi ga zna svugdje gdje odem i ima sve moje profile može me kontrolirati, ali sam mu rekla da bi bilo fer da i ja njega i tako je i bilo sada jedan drugoga kontroliramo i vjerujemo si...tako nam je prošl još jedna godina i u 3mjesecu Ema je rodila dječaka Jung-so(ime dječaka), Dječaku je ime dao Jungkook, bio je jako sladak isto ko i Stellina Lucija....tako kako je vrijeme samo odmicalo, Jimin i ja smo postali drugi put roditelji, Stella i J-hope su se oženili, a Ema i Jungkook zaručili, svi događaj su se samo nizali jedan za drugim i vrijeme je samo išlo...došla je i ta treća godina od Evrlinog rođenja pa je na svijet došao njezin brat Sung, Jimin mu je dao ime i rakao je da želi da se zove Sung jer Sung znaći nasljednik, a Jimin ga je htio od kada zna za sebe....život mi je postao svršen sve nam je svima išlo od ruke Jungkook i Ema su se oženili i dobili jos jedno djete curicu po imenu Julija....Ime je bila Emina ideja i Jungkook se služio...svako je uspio i nakraju je sve postalo kako smo i željeli...

......

*nakon jos par godina Evrlin i Sang su dobili jos dva brata i to blizanca, jednome sam ime dala ja i ime mu je bilo Petar a drugome je dao Jimin i ime mu je bilo Chung-ho....što je značilo pravedan....ja sam se složila i poslje sve te djece Jiminu i sebi sam rekla dosta....postali smo velike obitelji....

Obitelj Jeon:

-Jungkook
-Ema
-Jung-so
-Julija

Obitelj Jung:

-Hoseok(J-hope)
-Stella
-Lucija

*i meni najdraža moja obitelj*

Obitelj Park:

-Jimin
-Y/N (moje ime je Laura)
-Evrlin
-Sung
-Petar
-Chung-ho

*svako je imao svoj život, ali mi tri smo i dalje bile BFF...kao i dečki, životi su nam svakim danom bili sve ljepši i ljepši...a ja sam si kroz godine starenja i gledanje odrastanja svoje djece, govorila "imali ko ljepši život nego ja"... Bila sam ponosna na sebe i uvijek mi je odgovor na pitanje bilo "ne niko nema ljepši život od mene" jer je tako i bilo,zapisala sam svoj život, ostvarila sam život kakav sam mogla samo sanjati....

______________________________________

💜💜KRAJ💜💜

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 29, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bad boy - Park JiminDonde viven las historias. Descúbrelo ahora