Να και το δεύτερο Κεφάλαιο.
Ελπίζω να το απολάυσετε.....
Αφιερομένο:elenapaxi MariaTsavala
Και σε όλους όσους το διαβάσουν !!!!!!
Με κοιτάζει ενώ προσπαθεί να καλύψει το γυμνό του σώμα ευτυχώς ή πετσέτα είναι αρκετά κοντά του και την τυλίγει γύρω του.
Εγώ δεν μπορώ να αρθόσω λέξη.-Αλεχάνδρο τι... τι κάνεις εσύ εδώ;
Του λέω τραυλίζοντας.- Εσύ τι κάνεις εδώ;
Μου λέει.
Σκέφτεται για λίγα δευτερόλεπτα.-Είναι αυτό το δωμάτιο που σου δώσανε να μείνεις σωστά;
Μου λέει ξανά.-Ναι.
Καταφέρνω να πω.
Εστιάζει ξανά στα πράσινα μάτια μου.Και εγώ δεν μπορώ παρά μόνο να κοιτώ το καλογυμνασμένο του σώμα και τα νερά που τρέχουν πάνω στο σώμα του.
-Αλίσια συγνώμη πραγματικά λυπάμαι απλώς χάλασε το δικό μου μπάνιο και μπήκα εδώ δεν ήξερα ότι σου έδωσαν αυτό το δωμάτιο.
Μου μιλάει τόσο γλυκά.Καταφέρνω να κοιτάξω στα μάτια του και του λέω.
-Όλα εντάξει Αλεχάνδρο δεν υπάρχει πρόβλημα απλώς ξαφνιάστηκα που σε είδα εδώ μέσα και....
Δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω και κάνει ένα βήμα προς εμένα.-Και μου με είδες γυμνό σωστά;
Μου λέει καθώς κοιτάζει ξανά στα μάτια μου.Καθαρίζω τον λαιμό μου ενώ ή καρδιά μου χτυπάει το τόσο δυνατά και ή ανάσα μου βγαίνει ακανόνιστη.
-Ναι και αυτό.
Του λέω και κοιτάζω αλλού.-Αλίσια.
Λέει το όνομα μου και τον κοιτάζω.-Είσαι ή πιο όμορφη γυναίκα που έχω δει μέχρι τώρα αλήθεια θυμάμαι που παίζαμε μικρά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ήσουν τόσο όμορφη.
Μου λέει και χαμογελάει στην ανάμνηση που εγώ δεν την έχω βιώσει αλλά μακάρι να έπερνα και εγώ λίγο από αυτή την παιδικότητα αυτή την αθωότητά αλλά ξέρω ότι την έχω χάσει.-Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Του λέω.-Εγώ σε ευχαριστώ που ήρθες στο σπίτι μας.
Μου λέει και το μόνο που κάνω είναι να του χαμογελάσω.-Συγνώμη αλλά πρέπει να φύγεις.
Οι λέξεις βγαίνουν τόσο γρήγορα από το στόμα μου μάλλον επειδή είναι στο μυαλό μου ή σκέψη ότι είναι με άλλη κοπέλα.
أنت تقرأ
Το πετρωμένο της Αλίσια
عاطفيةΉ Αλίσια αναγκάζεται να αλλάξει το όνομα της και να γίνει κάποια άλλη γιατί πριν ένα χρόνο σκότωσε κάποιον χωρίς να το θέλει..... Όμως αυτή η μικρή πόλη στην οποία θα αποφασίσει να μείνει η ζωή της θα αλλάξει πιο πολύ από όσο περίμενε....!!!!!