11

8.2K 846 440
                                    

"Hey."

Felix duyduğu tanıdık sesle arkasına döndü. İki geceden beri aklından çıkaramadığı ve her seferinde gülümsemesine neden olan o sarışın çocuk buradaydı.

Ona doğru yavaş adımlarla ve yüzünde ufak bir gülümseme ile yaklaştı ve biraz önünde durdu. Kalp ritmi değişmişti. Ama kesinlikle bu uzun çocuk için değerdi. O bir tanrı gibiydi.

Hyunjin, ondan biraz uzun olduğu için yüzüne eğiliyordu ve bu çok hoşuna gitmişti. Uzun olanın odaklanabildiği tek şey, bir iki gecedir hasret çektiği dudaklardı. Kendisine inatmış gibi sürdüğü parlatıcısı onları daha sınayıcı kılıyordu.

Ve Hyunjin nefsine hiç güvenmiyordu.

"Ne söylemem gerektiğini bile bilmiyorum." Hyunjin sonunda donan dudaklarını aralayabilmişti. Felix onun bu haline güldü ve kısa bir bakış attı.

"Sarhoşken daha gevezesin." Felix'in bu sözleri üstüne güldü.

"Ne yapmamız gerekiyor? El ele tutuşup romantik bir randevuya mı çıkmalıyız? Sinema, yemek, tiyatro, ya da başka bir şey?" Hyunjin ona aklında ki soruyu dizelediğinde kalbi o kadar hızlı atıyordu ki kendisi bile buna mümkünat kılamıyordu.

Felix ondan daha kötü haldeydi. Neredeyse nefes alamıyordu heyecandan ama belli etmiyordu. Elleri buz gibi olmuştu. Ve yanlış bir şey yapıp kendini rezil etmekten korkuyordu.

"Hiçbirisi." dedi ve derin bir nefes verdi kısa boylu olan. Daha sonra büyük olanın gözlerine baktı ve yapmak istediği tek şeyi söyledi.

"Sadece seni öpmek istiyorum."

Dudakları o gün, hızla birleşti. Ve birleştikleri gün, bir daha ayrılmayacaklardı gündü. Onların hikayesi çok klişeydi. Bir o kadar da inanılmaz. Ama en güzel aşklar, en klişe olanlar değil midir zaten? Tek bir öpücükle harmanlanan hoşlanma duygusu, dudakları birbirini her ısıttığında daha da büyüdü bir çığ gibi. En sonunda, kalplerde dudaklar gibi birbirine ait oldu. Kelimeleri ve kaderleri birleşti dudakları gibi. Elleri birbilerine kenetlendi ki, ayırmaya niyetleri yoktu. İnsanın aşık olması bu kadar kolay mıdır diyeceksiniz. Maalesef, buna biz karar veremiyor ve seçemiyoruz. Bunun adı da, bu yüzden aşktır zaten.

Niye bitti şimdi bu 💕🥺🤧Yazarken çok eğlendiğim bir kitaptı buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim ♡'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niye bitti şimdi bu 💕🥺🤧
Yazarken çok eğlendiğim bir kitaptı buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim ♡'

i kissed a boy | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin