Intro

435 7 0
                                    

“ေရစီးေၾကာင္းေလး” (Short Note) – Intro

မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ… Y ရဲ႕ ဖန္တီးမႈေလးေတြကို ရပ္တန္႔ခဲ့တာ “သစ္ပင္ေလးေတြ ရွင္သန္ေစ” ကို မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ 2017 တည္းကဆို 3ႏွစ္ရွိၿပီ… 3ႏွစ္အတြင္းမွာ လက္ရာသစ္ေတြအတြက္ Y ေပးႏိုင္တဲ့ အခ်ိန္ အရမ္းနည္းခဲ့ေတာ့ စာေရးတာကို Y နားထားလိုက္တယ္ေပါ့ေနာ္... ေန႔စဥ္ဘ၀မွာလည္း လႈပ္ရွားကူးခတ္ေနရင္းနဲ႔ပဲ 2020 ကို ေရာက္လာခဲ့တယ္... စာျပန္ေရးဖို႔ အားေပးစကားေတြေၾကာင့္ ခြန္အားေတြ ရေပမယ့္ တစ္ဖက္မွာလည္း Y ေပးႏိုင္တဲ့ အခ်ိန္က အရမ္းနည္းေနေတာ့ စာဖတ္သူေတြ စိတ္ေက်နပ္မႈ အက်ိဳးတစ္စံုတစ္ရာရရွိမႈ မရွိမွာလည္း Y က စိုးရိမ္ၿပီး ပစ္ကို ပစ္ခ်ထားတယ္ေပါ့ေနာ္...

Covid 1st wave စျဖစ္ေတာ့ Y ရဲ႕ စီးပြားေရးတစ္ခ်ိဳ႕ ရပ္တန္႔ထားရတယ္… ၀င္ေငြေတာ့ အခက္အခဲ ျဖစ္ေပမယ့္ တစ္ဖက္မွာ Wattpad က ႏူးညံံ့မႈေတြကို Y အမ်ားႀကီး စီးေမ်ာမိတယ္… Y ရဲ႕ လက္ရာေလးေတြကိုလည္း အားေပးေနဆဲဆိုတာ ျမင္ရေတာ့ Energy ေတြရၿပီး “ေရစီးေၾကာင္းေလး” ဆိုတဲ့ Short Note Style ကို Y တည္ေဆာက္ျဖစ္တယ္… “သစ္ပင္ေလးေတြ ရွင္သန္ေစ” လိုမ်ိဳး အႀကီးႀကီး ထပ္လုပ္ခ်င္ေပမယ့္ အခ်ိန္ေတာ့ လိုအပ္ဦးမွာမို႔ ကနဦး Short Note Style ေလးကို Y မိတ္ဆက္ျဖစ္တယ္...

”ေရစီးေၾကာင္းေလး" ကို Y တည္ေဆာက္ထားပံုေလး Y ရွင္းျပခ်င္ပါတယ္… အလိုျပည့္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ တစ္ဦးကို တစ္ဦး နားလည္ ယံုၾကည္ ေလးစား သည္းခံ ခြင့္လႊတ္ၿပီး လိုရင္းေရာက္တဲ့ ျဖစ္တည္မႈေတြနဲ႔ ဘ၀ဒိုင္ယာရီ ကို ေရးသားေနတဲ့ လူႏွစ္ဦးအေၾကာင္းပါ… ထူးျခားခ်က္ တစ္ခုက ဒီလက္ရာေလးမွာ ဇာတ္ေကာင္ နာမည္ေတြ ပါ၀င္မွာ မဟုတ္သလို စကားေျပာ Dialogue ေတြလည္း မပါ၀င္ပါဘူး... တစိမ့္စိမ့္ ျပန္ေတြးရင္း ေရးတဲ့ Diary သေဘာမ်ိဳးေလး Y တည္ေဆာက္ထားပါတယ္... ဇာတ္သိမ္းမရွိတဲ့ On going တစ္ပုဒ္လို Y သြားျဖစ္ဖို႔မ်ားတယ္... ဇာတ္လမ္းမဟုတ္ေတာ့ ဇာတ္သိမ္းဖို႔ခက္တယ္ေလေရာ္...

သူတို႔ေလးေတြရဲ႕ တစိမ့္စိမ့္ ျပန္ေတြးရင္းေရးတဲ့ Diary ေလးကို စာဖတ္သူေတြ ဖတ္ရင္း သူတို႔ရဲ႕ Physical နဲ႔ Mental ကို လြတ္လပ္စြာ ပံုေဖာ္ႏိုင္ေအာင္လို႔ ဇာတ္ေကာင္ေတြကို အလံုးလိုက္ အထည္လိုက္ မခ်ျပဘဲ ဖြက္ထားတာပါေနာ္... Y လက္ရာ အသစ္ေလးကို အားေပးစီးေမ်ာပါဦးလို႔...

အလိုျပည့္တဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ ကမၻာေျမႀကီး အျမန္ေနေကာင္းပါေစ…

Khit Shan Lynn @ Y

ေရစီးေၾကာင္းေလး (ရေစီးကြောင်းလေး)Where stories live. Discover now