Part 3

77 6 12
                                    

“ေရစီးေၾကာင္းေလး”… (Short Note)
 
Part III
 
သူ၀င္ထိုင္လိုက္သည့္ေနရာက ကုိယ္လုပ္လက္စရွိေနသည့္ ေနရာကို ေကာင္းစြာျမင္ရသည့္ အေနအထား… အိုးရ္… ကုိယ္ရူးလိမ့္မယ္…
 
ဒူးႏွစ္ဖက္ကို အနည္းငယ္ကားကာ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ဒူးေပၚတင္ၿပီး သူ႔ အုန္းသီး ကို ထုတ္ကာ သံုးေနသည့္ ပံုက စိတ္မခိုင္ခ်င္စရာ… ျဖဴ၀င္းကာ ၾကြက္သားစိုင္တို႔ရွိေနေသာ သူ႔လက္ဖ်ံက Trofish က်ားသစ္ကြက္ က တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ လက္ခနဲ… မျဖစ္ေခ်ဘူး… ကိုယ္ ျမန္ျမန္ လက္စသိမ္းမွ… ကိုယ္သိတာေပါ့… ကိုယ့္ ကို သူ႔ကားေပၚျမန္ျမန္ တက္လာေအာင္ အသံတိတ္ စစ္ဗ်ဴဟာ ခင္းေနတယ္ဆိုတာ…
 
Customer Area ဖက္ကို ေက်ာေပးထားသည့္ Centre Table မွာ လိုအပ္တာေလးေတြကို ကိုယ္တိုင္ ျဖည့္စြက္ေပးရင္း Aircon ေလေအးေနသည့္တိုင္ ေခၽြးအနည္းငယ္ျပန္လာေတာ့သည္... ေမြးရာပါ အသိစိတ္ေၾကာင့္ ကိုယ္ေခၽြးျပန္လာသည္မွာ တစ္စံုတစ္ဦးမွ မ်က္ေတာင္မခတ္တမ္း စိုက္ၾကည့္ေနသည္မွန္း ေျပးၾကည့္စရာမလို... သူ ပဲျဖစ္ရမည္... သူဆိုသည္မွာ တြဲယွက္လာသည့္ ႏွစ္ေတြၾကာသည့္တိုင္ အခုလိုမိ်ဳး ျမတ္ႏိုးစြာၾကည့္ေနတတ္သည္...
 
ကိုယ္ ကလည္း ေခသူေတာ့မဟုတ္… 3ထိပ္စီးနားကပ္လာသည့္တိုင္ေအာင္ တစ္ခါတစ္ေလ စပ္ေကာ့လက္ေကာ့ အက်င့္ေလးက ရွိေသး… ကိုယ္ ေက်ာေပးထားတာကို သူၾကည့္ေနတာ သိေတာ့ တမင္တကာ ပုဆိုးစေလးကို ေပါင္ေဘးကေန ေရွ႕ကို အနည္းငယ္ဆဲြလိုက္သည္… တစ္နည္းေျပာရလွ်င္ ကိုယ့္ တင္ပါးေလးကို ပိုေမာက္သြားေအာင္ ပုဆိုးစကို ဆဲြတင္းလိုက္သည့္ ဗ်ဴဟာ…
 
Centre Table ကေန လွည့္လာၿပီး Counter တစ္ခုရဲ႕ Desktop ကို ၾကည့္တာ Counter Man ေလးကို ကိုယ္ ဆရာလုပ္လိုက္ေသးသည္… Customer တစ္ဦး၏ ႏႈတ္ဆက္လာမႈကိုလည္း ကိုယ္ ႏွစ္လိုစြာ တုန္႔ျပန္ရင္း သူ ထိုင္ေနသည့္ ေနရာကို အသာ၀ဲၾကည့္လိုက္ေတာ့ အုန္းသီး Midnight Green ႀကီးျဖင့္ VC ေျပာေနေတာ့သည္... ေသခ်ာပါသည္... အသည္းေက်ာ္ေလးေတြနဲ႔ တီတီတာတာလုပ္ေနတယ္ဆိုတာ... ကိုယ္ ၾကည္ႏူးရပါသည္ ျမင္ကြင္းေလးက…
 
Supervisor မွ ျမည္လာေသာ ကိုယ့္ Samsung Note 9 ခရမ္းေရာင္ေလးကို လာေပးေတာ့ ကိုယ္ ေျဖၾကားလိုက္ခ်ိန္မွာပဲ Branch တံခါးႀကီးက Alarm သံႏွင့္အတူ ေျမျပင္တစ္၀က္ဆီကို ေျဖးေျဖးခ်င္း က်လာေတာ့သည္… တစ္ေန႔တာရဲ႕ operation ခ်ိန္ျပည့္သြားေပမယ့္ Branch ထဲမွာ ေရာက္ႏွင့္ၿပီးသား Customer ကေတာ့ ရွိေနလ်က္…
 
ပိတ္သြားတဲ့ တံခါးကို သူတစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ကို္ယ့္ကိုလွမ္းၿပံဳးျပသည္… အမ်ားအျမင္မွာေတာ့ လွမ္းၿပံဳးျပတယ္ေပါ့… တကယ္ေတာ့ မ်က္လံုးခ်င္း စကားေျပာတာ… လက္စသတ္ဆိုသည့္ သေဘာ… ကိုယ္ လည္း ရွက္ၿပံဳးေလးၿပံဳးျပလိုက္ၿပီး ေျဖလက္စဖုန္းကို ေျဖရင္း Mac ေလးဆီကိုသြားၿပီး လက္ရွိအေျခအေနေလးကို မွန္းေျခစစ္လိုက္သည္...
 
ကိုယ့္ အနားကို ေရာက္လာသည့္ BM ႏွင့္ ABM တို႔ကို လိုအပ္တာေလးမွာၿပီး ကိုယ့္ ပစၥည္းေလးေတြႏွင့္ Mac ကို ေက်ာပိုးအိတ္ထဲထည့္ကာ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ေတာ့သည္… Department ၀င္ေပါက္နားမွာ သူကေတာ့ မတ္တပ္ရပ္ကာ Stand by အေနအထား… သူ႔ကို အရိုအေသေပး ႏႈတ္ဆက္ေနတဲ့ သူေတြကို သူအသိအမွတ္ျပဳရင္း သူ႔ဘယ္ဖက္နား ေရာက္လာသည့္ ကိုယ့္ ခါးေလးကို အေနာက္ကေန မထိမထိ ဖက္ထားသည့္ သေဘာ… ဒါကလည္း သူ႔ေစာင့္ထိန္းမႈ… ကုတင္ေပၚမွာသာ သူ ကိုယ့္ကို သိမ္းပိုက္ခ်င္ပိုက္မယ္… လူအမ်ားေရွ႕မွာေတာ့ သိသာသိေစ မျမင္ေစႏွင့္ဆိုသလို ခါးဖက္ကာ ကာကြယ္ေပးခ်င္သည္ကိုေတာင္ ခါးႏွင့္ လက္မအနည္းငယ္ခြာလ်က္…
 
ကားပါကင္မွ Range Rover Velar နားေရာက္ေတာ့ သူ႔ညာလက္ေလးေ၀့လိုက္သည္… ဘယ္လက္ကေတာ့ ကိုယ့္ ခါးေလးအနီးဆိုေတာ့ မအား… ကားေဘာ္ဒီထဲမွ တံခါးလက္ကိုင္ေလးထြက္လာေတာ့ ကိုယ္ ၿပံဳးမိသည္… သူကလည္း အၿပိဳင္လိုက္ၿပံဳးျပသည္… သူကိုယ္တိုင္ပဲ ထြက္လာသည့္ တံခါးလက္ကို္င္ေလးကို ဆြဲကာ တံခါးဖြင့္ေပးၿပီး တံခါးအေပၚေဘာင္ေလးကိုလည္း သူ၏ သန္မာေသာ လက္ဖ၀ါးျဖင့္ ဖိထားေပးကာ ကိုယ့္ ကို Velar ေပၚတက္ေစသည္...
 
ေႏြးေထြးရပါသည္ ၾကည္ႏူးရပါသည္... ကိုယ္ အရပ္ကလည္း သူ႔ထက္ အနည္းငယ္ပဲ နိမ့္ေတာ့ ကားေပၚတက္ရင္း ေခါင္းေစာင့္မွာစိုးသျဖင့္ ကာကြယ္ေပးတာ သူေဘးမွာပါတိုင္း... အေသးအဖြဲ႔ေလးေတြကအစ ကိုယ့္ အေပၚသီးသန္႔ျဖစ္တည္မွေတာ့ ကိုယ္ ေၾကြတာ မစမ္းဘူးထင္... ကိုယ္ ကားေပၚေရာက္ေတာ့ ကားတံခါးကို အျပင္က အသာအယာပိတ္ေပးသည္… ဒါကလည္း ကိုယ့္ အႀကိဳက္တစ္ခု...
 
Driver seat မွာ သူ ၀င္ထိုင္ၿပီး ကိုယ့္ ေခါင္းအစ ေျခအဆံုး သူၾကည့္သည္… ၾကည့္မွာေပါ့ တစ္ခါတစ္ေလ ကိုယ္က လူဆိုး… တစ္စီးလံုးမွန္ မည္းေနသည္ကို အေၾကာင္းျပကာ ခါးပတ္ မပတ္ခ်င္သည့္ အက်င့္ဆိုး… မပတ္ထားလွ်င္ သူက ပတ္ေပးမွာ ကိုယ္ သိသည္ေလ… ကိုယ္ ကေလ ပလီပလာပါေနာ္…
 
အခုလည္း ကိုယ္ ခါးပတ္ မပတ္ထားဘူး… သူ ကိုယ့္ ကိုၾကည့္ၿပီး ကိုယ့္ ေဘးက ခါးပတ္ကို ဆြဲထုတ္ေတာ့ ကိုင္းလာသည့္ သူ႔မ်က္ႏွာက ကိုယ္နဲ႔ နီးကပ္ကပ္… ခါးပတ္ကို ဆြဲၿပီး ပတ္ေပးလိုက္ခ်င္မွာ ကိုယ္ ရလိုက္သည့္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိသည့္ ပုရိသ ရန႔ံႏွင့္ အနည္းငယ္က်န္ေနေသးသည့္ စီးကရက္ အနံ႔… သူ႔ ကိုယ္သင္းနံ႔ အေရာအေႏွာေလးကို ကိုယ္ ခိုးရွိႈက္မိေတာ့ ကိုယ့္ ပါးေလးကို အျမန္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ထိကာ နားရြက္ေလးနားကို လာၿပီး တိုးတိုးေလး…
 
ဓားနဲ႔ထိုးမွ ေသတတ္တာမဟုတ္… ရင္ခုန္သံျမန္ေအာင္လုပ္တာကလည္း သတ္နည္းတစ္မ်ိဳးပဲေနာ္… နား နားကပ္ကာ တိုးတိုးေလးကပ္ကာ လက္ညိဳးတစ္ေခ်ာင္းေထာင္ျပေတာ့ သူ တစ္လိပ္ေသာက္ထားတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာ… လိမၼာလိုက္တဲ့ ထိုေယာက်ာ္းကို ကိုယ္ ကလိလိုက္ပံုက… သူ႔ ၿပံဳးေနသည့္ မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာကို ကိုယ့္ လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ဆြဲယူကာ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို ကိုယ့္ႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ ထပ္တူက်လိုက္ၿပီး ကိုယ္ ဘာမွ မလုပ္ခဲ့သလို ေခါင္းမွီကို မွီကာ ထြက္လို႔ရၿပီလို႔ေျပာလိုက္သည္…
 
သူကလည္း ပရိုပါ… ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းအျမန္ခြာလိုက္သည့္ ကိုယ့္ ကို သူ မ်က္လံုးခ်င္းစကားေျပာကာ Push Start Button ေလးကို ႏွိပ္ၿပီး Rotary Gear ေလးကို D ကို လွည့္လိုက္ကာ ေျဖးေျဖးခ်င္း Velar ကို လမ္းမေပၚတင္လိုက္သည္... ျဖဴသြယ္ေသာလက္ေလးက Velar စတီယာတိုင္ေပၚမွာ ခန္႔ညားစြာ... တစ္ခ်က္ခ်က္ Trofish နာရီေလးက လက္ခနဲ...
 
ကားထဲက Climate Control ကိုလည္း သူက ကိုယ္ ခ်ိန္စရာမလို အလိုက္သိစြာ ခ်ိန္ေပးထားေတာ့ ကိုယ္ လုပ္စရာရွိတာက Arm Rest မွာ ေမးေလးေထာက္ၿပီး သူ႔ကို ေငးေနရံု… ေမးေထာက္ထားသည့္ ကိုယ့္ လက္ေလးကို သူ အသာဆြဲကာ အနမ္းေလးေပးၿပီး ကိုယ့္လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ၿပီး ကိုယ့္ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို Touch screen ကို ထိေစလိုက္သည္…
 
Screen တစ္ခုကို ခိုင္းေစေနတာက လူႏွစ္ေယာက္… တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ လက္ကိုကိုင္ကာ ထိေစျခင္း… Dual Touch ေပါ့... သူက ကိုယ့္ လက္ထိပ္ေလးကို Music ထဲက Playlist ထဲထိေစကာ ပြင့္သြားေစသည္က “All I Ever Need"... မ်က္လံုးခ်င္း စကားေျပာတာထက္ ကဲ ကာ လႈပ္ရွားမႈကိုပါ ထပ္တူက်ေစတာ ကိုယ္ေတြအတြဲ...
 
Traffic မွာရပ္ေနေတာ့ သူေျပာတာနဲ႔ ေမးတာကို နားေထာင္ၿပီး ကိုယ္ ေျဖလိုက္ေတာ့ သူ႔ ဦးတည္ရာက ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ ေနရာ… AD ကိုေက်ာ္ေတာ့ Left Signal ရိုက္ကာ  သူ အေပၚဆံုးယာဥ္ေၾကာကို ေျပာင္းလိုက္သည္… Shwe HninThar Condo ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ အနည္းငယ္ တုန္သြားသည့္ ကိုယ့္လက္ေလးကို သူ ပိုမိုတင္းၾကပ္စြာ ဆုပ္ကိုင္ေပးသည္... ကိုယ္ လက္မခံခ်င္ခဲ့သည့္ အရာက ကိုယ္နဲ႔ စိမ္းသက္ေနဆဲ... Condo ကိုေက်ာ္ေတာ့ U turn ေပးထားသည့္ စည္းထိပ္မွာ သူရပ္လိုက္ကာ မ်က္ရည္၀ဲေနသည့္ ကိုယ့္ မ်က္လံုးေတြကို ကိုယ့္ မ်က္မွန္ဆြဲခၽြတ္ကာ အနမ္းေလးေပးသည္...
 
ေႏြးေထြးရပါသည္… လံုၿခံဳရပါသည္… အစားထုိးျခင္းေတာ့ မဟုတ္ပါ… ျဖတ္သန္းေနရံုသာ… သူ႔လက္ထဲကို သြားေလေသာသူ ကိုယ္တိုင္ ႏွစ္လိုဖြယ္ ထည့္ေပးခဲ့ျခင္း… ပြိဳင့္စိမ္းေတာ့ 6မိုင္ခြဲ Marketplace ကားပါကင္ထဲ သူ ေမာင္း၀င္လုိက္သည္… Lobby ႏွင့္နီးမည့္ ေနရာတြင္ ကားပါကင္ကို ကၽြမ္းက်င္စြာ ထိုးလိုက္သည္… ဒါကလည္း သူ၏ ဆြဲေဆာင္မႈတစ္ခု…
 
ကိုယ္ ဆို 3ခါေလာက္ ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုတ္မွ တစ္ခါေလာက္ တည့္တည့္၀င္သည့္ Velar… တစ္ခါတစ္ေလ Auto Parking Mode သံုးလိုက္ရသည့္ Velar ကို သူကေတာ့ တစ္ခ်က္တည္း… စက္သတ္လိုက္ၿပီး သူကားေရွ႕က ပတ္လာကာ ကိုယ့္ ကို တံခါးလာဖြင့္ေပးျပန္သည္… ကားတံခါး သူပိတ္ကာ Lock ခ်လိုက္ေတာ့ ေဘာင္ထဲ ၀င္သြားသည့္ တံခါးလိုက္ကိုင္ေလးကို ကိုယ္ ၿပံဳးၾကည့္ေနတာကို သူက Snap ယူလိုက္ေသးသည္… ဟူး… ရူးမယ္ ရူးမယ္… ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္… သူ႔ေၾကာင့္
 
ဆက္ရန္…
 
 

ေရစီးေၾကာင္းေလး (ရေစီးကြောင်းလေး)Where stories live. Discover now