1:Ea...

265 1 0
                                    

Emma:o fata timida fata de sora ei,1

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Emma:o fata timida fata de sora ei,1.64m,18 ani,îi place sa cânte și sa danseze,arata bine ,este naturala,are vise mari,locuiește alături de Mia colega ei,la cămin.

Simonna:sora Emmei,rebela,23 de ani,dotata,1

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Simonna:sora Emmei,rebela,23 de ani,dotata,1.70m,îi place sa și trăiască viața la maxim și sa se bucure de fiecare moment ca și cum ar fi ultimul.

Eric:28 de ani,1.88m,arata bine,iubitul Simonnei.

Mia:sexy,cea mai buna prietena a Emmei,19 ani,1.70m,handball player.

Eric's pov:
Mă trezesc din cauza alarmei telefonului și văd ca indica ora 09:30,mă ridic din pat de lângă logodnica mea și mă îndrept spre baie pentru a-mi face rutina de dimineață.
Azi trebuie sa mergem la sora Simonnei la internat sa o luam în oraș,ele doua nu s au mai văzut de mult și Simo' deja îi duce dorul surori ei.

~12:45~

-Iubitule vom întârzia!țipă Simonna.
-Nu iubito nu vom întârzia,și dacă întârziem ce pierdem?zic eu arogant.
-Pierdem ora de vizita!se răstește ea.
-Ok,vin imediat,strig eu fiind sigur ca mă va auzii.

~peste 2 ore~

Emma's pov:

Deja cred ca m am îndrăgostit,arata așa bine,este prea frumos,ochii lui verzi în care m am pierdut....oh...taci Emma,e total greșit sa gândești așa ceva,sora mea este logodnica lui,nu pot gândi așa ceva! Dar totuși este așa minunat.......

-cu 2 ore înainte-

Urăsc sa aștept atât după fundul ei,mereu a întârziat dar serios,putea și ea sa și dea puțin silința sa ajungă la timp. Intr un final îmi zăresc sora îndepărtare, alături de ea este un băiat puțin arogant care arata bombaaa.

-Vai Emma scuze ca am întârziat dar știi cum e,traficul...Spune Simonna,zmiorcaindu se mai rău ca un copil de 5 ani căreia nu vrea mama sa i ia ciocolata de la magazin.
-Nu i nimic dar am înghețat pe coridorul ăsta atâta timp.spun eu dându mi ochii peste cap fiind sigura ca mă vede.
-Scuzee,spune ea chicotind. Oh scuza mi manierele,el este Eric,spune ea arătând spre bucățică de lângă ea.
-Emma,încântată,spun întinzând o mana în semn de politețe*nu mă pricep la detalii,sper ca v ați dat seama la ce mă refer*.

Eric's pov:

Fata asta arata prea bine și ochelari aia o fac prea sexy. Știu ca e total greșit ca spun asta dar asta mi e părerea.

Intram într un restaurant și o las pe Emma sa intre prima,eu stand în spate de mana cu logodnica mea,armirand ui fundul surori ei. Oh da,cred ca ai vrea și tu sa vezi asta dar mă bucur ca am parte de așa bucățică în fata mea.
Ne așezăm la masa și imediat un chelner venind sa ne i a comanda.
La câteva minute,Simonna pleacă la baie,eu rămânând singur la masa cu aceasta baby girl din fata mea.

-Deci,baby girl ce spui,îl poți face pe daddy sa se îndrăgostească de tine?
-Cum as putea sa fac asta, ești logodnicul surori mele.
-Oh,baby nu înțelegi nimic.


~Îmi pare rău dacă vi se pare plictisitor dar,va promit ca curând veți avea parte de putina "adrenalina" sa zic așa.~
Sper sa va placa cartea,aștept comentariile voastre.

Baby girl😏💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum