Simonna's pov:
Eu și Eric am decis sa o luam pe Emma sa stea cu noi,el a venit cu aceasta idee și m am bucurat ca ei se înțeleg și ca Eric n are nimic împotriva ca ea sa locuiască cu noi. Sper doar ca ea sa accepte.
Emma's pov:
Este ora 12:50 și se suna de ieșire, sincer chiar mă plictisisem de ora asta stupida de matematica. Aud soneria telefonului și tresar atunci când începe sa sune melodia mea preferata în căști,eu având volumul mă maxim. Mă suna Simonna,perfect,oare ce vrea.
Conv.
-Yesss
-Hei,am ceva sa ți propun!!
-Ascult.
-Pai fi atenta..am vorbit cu Eric și am decis sa te luam sa stai cu noi.
-Poftim?!
-Daaa, nu te bucuri?
-Ba daaa, chiar foarte mult,abia așteptam să scap de aici. Dar ești sigura ca nu voi deranja?
-Normal,nu e niciun deranj ,și sa știi ca Eric a venit cu ideea.Am rămas fără cuvinte când mi a zis ca Eric a fost cu ideea sa mă mult cu ei. Chiar cred ca mă place și mă bucur așa mult!
《peste doua săptămâni》
Emma's pov:
Deja m am mutat cu sor mea în casa și cu iubitul ei. El are o casa giganta,mai ceva ca un palat,camera mea este de un alb foarte deschis și cu ferestre uriașe,îmi place sa privesc pe geam mai ales când în fata mea este o gradina superba de trandafiri albi și negri. În camera este un pat gigant la mijloc și un dulap cât un perete cu oglinzi superbe. Am un televizor uriaș poziționat în perete,și o ușă care duce spre baie,am baie personala și ador asta, pana acum o împărțeam cu colega și cea mai buna prietena a mea. Nu mai știu nimic de ea de când m am mutat și chiar îi duc lipsa.
Mă duc sa mi fac un dus și sa mi fac rutina de seara. Inedit termin și mă arunc în pat,m am îmbrăcat cu o lenjerie neagra care,sa fiu sincera arata chiar foarte ok pe mine.Sper ca va place cartea și sper sa aveți răbdare pentru ca foarte curând va veni un capitol +18😅