Hadiah

340 42 2
                                    

Seungmin tidur lena dibiliknya. Tiba- tiba ada beberapa manusia menceroboh masuk ke dalam bilik Seungmin dan Jisung. Mereka culik Seungmin tanpa disedari Jisung.

Keesokkan harinya..

Jisung : Hyung ada nampak tak Minnie Sung.

Bang chan, Woojin, dan Minho geleng. Menandakan mereka tak tahu apa-apa.

Jisung : Mentang-mentang hari ni hari jadi aku, terus dia tak nak sambut. 😭

I.n : Happy birthday Jisung hyung. I.n dan yang lain ada hadiah untuk hyung.

🎉🎉🎉🎉

Chan : Wahh.. I.n belikan hadiah untuk Jisung?. Seriuslah. Jarang sama sekali I.n bagi hadiah.

I.n : Tak apa. Lagipun hadiah ni mana ada guna duit kitaorang.

🤔🤔🤔

Woojin : Habis?. Guna duit siapa.

Hyunjin : Tada~~

Hyunjin tunjuk satu kotak besar. Diikat dengan reben sekali. Cantik sungguh kotaknya. Dahlah besar kotaknya. Agak-agak.. hadiah apa lah mereka bagi ni.

Jisung buka kotak hadiah tu. Dia terkejut dan teruja.

Jisung : Wahh.. korang bagi Minnie kat aku?. Terima kasih. Akhirnya kita akan selalu bersama.

Jisung peluk Seungmin a.k.a hadiah hari jadinya.

Chan : Yaa allah. Mati juga anak orangnya.

Minho dan Woojin geleng lihat penculikkan berlaku di hadapan mata.
____________

Seungmin : AKU INGATKAN PENCULIK MANALAH YANG BERANI MASUK BILIK AKU. MEMANG AKU AKAN BUNUH KORANG SEMUA!!.

 (✔︎) sᴛʀᴀʏᴋɪᴅs ᴊᴏᴋᴇs [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now