SCP X Halloween! Okutucu!

800 48 287
                                    

küfür bulunmaktadır. Cadılar bayramına özel bölüm!!!

Not: SCP'ler le yaşadığınızı düşünün. Ve yaşınız taminen 20-25 arası.

???: Y/N!!! Hadi yemeğe!

Y/N: Tamam anne (!)

   Gözlerimi devirdim ve cadılar bayramı için yaptığım el emeği göz nuru olan (Cadılar bayramı kostümünüz) giydim ve aşağıya bizimkilerin yanına indim.

Y/N: HAPPY HALLOWEEN!!!

   35 bağırmamdan dolayı  içtiği içecek boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.

Able: Lan! NE dağrıyon akşam akşam! Görende bi bok var sanacak!

   Bunu derken bir yandan 35'in sırtına vuruyordu. 35 ökşürmeyi  bıraktığı an bana döndü.

35: HAPPY HALLOWEEN TO~!

   Masada oturan herkesle cadılar bayramımızı kutladıktan sonra sofraya oturdum.

Y/N:*piçimsi bir gülümsemeyle* Eee anne? Bu akşam bize ne yaptın?

49:..

     Yeni insan bedenine geçmiş 682 yanımıza gelir.

682: *Kahkalar içinde* Hahah EVET ANNESİ? NE YAPTIN BAKALIM BİZE?

   106 kıkırdayarak.

106: Eeee Y/N? Baban kim? Anneni bulduk?

Y/N: Hım.. gali-

49: *Öksürür*  (Nasıl öksürürüdüğünü bilmiyprum) Hadi y/n. Yemeğe başlamazsak  şeker toplamaya zamanın olmayacak.

    Dedi ve herkezin tabağına çorba koydu. Sakince kafamı salladım ve çorbamı içmeye başladım.

~ zaman atlaması~

    Koltukta yayılarak otururken. Hâlâ hazırlanamayan maske ile Cain e söyleniyordum.

Y/N: Yav bunlar doha üstü varlık değiller mı? Neden hazırlanıyorlar Allah aşkına?  Of...  

682: Bende bunu bi bilsem.

   İnsan 682 koltuktan atlayarak yanıma oturdu.

682: Zaten şu sizin insan bayramlarınızı da anlamıyorum. Hepsi çok saçma ve gereksiz a&k. Bi de insanları zeki yaratıklar olduğunu söylüyorlar. Si#tir lan! Kurgu olduklarını sandıkları yaratıkları kopyalayarak g*tlerine pul serpip dısarda şeker topluyorlat a*k! Bu ne biçim bayram! Bayramdediğin bir zaferin kutlaması!

   682 bunun gibi şeylerle cadılar bayramını lanetlerken bende onu inceliyordum. Kertenkele ve insan karışımı bir şeye dönüşmüştü. Üstünde gri bir hoody, altında siyah yırtık bir pantolon ve ayağında pahlı olduğu belli bir spor ayakkabı giymisti. Uzun yeşil saçlarını arkadan düzensiz bir biçimde toplamıştı. 'Lânet olsun... bir kertenkele için çok yakışıklı görünüyordu.' Birden bire bu düşündüğüm şey yüzünden yüzümün yandığını hisettim. 'Si#ktir! Az önce ben abim gibi gördüğüm birine mı yakışıklı dedim?! Lan o benim öz abim gibi!' Kendimi azarladığım sırada.

682: Y/N?  İyi misin?

  682'in sesiyle ona şok bir ifadeyle baktım.

Y/N: Evet. Evet iyim.

    Tek kaşını kaldırdı.

682: Emin mişin? Yüzün kızarmış ve *Elini y/n 'nin alnına koyar* ateşin de var. Doktoru çağırmalı işter mişin?

SCP X Okuyucu [Kısa Hikayeller/ Oneshots]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin