Yeni bir okul , Yeni bir hayat ve yeni kıskançlıklar.

1.5K 44 16
                                    

Sabah kalktığımda daha buyuk gösteriyorum.Bu durumu ev halkina soyledim ve Carlisle arastirip 4 yas daha büyüdüğümü söyledi. Hizla büyümeye devam ediyordum. Artik 13 degil 17 yasimdaydim ve yeni okula baslayacaktim. Annem ve babam daha doğrusu annem Jacop ile ayni okulda olmamamiz gerektiğini söyledi. Babamda guvenligim icin mecburen kabul etti. Sevinmistim.Okulda cok yakin olduğum ve beni koruyan biri olucakti.
#2 gün sonra#
-Yeni okul hayatım basliyordu. Okul saatine kadar uyumaktansa erkenden kalkıp dus almayi tercih ettim. Sonra üstüme krem renginde olan salas bir elbise geçirdikten sonra  asagiya indim. Esme benim için sandviç hazırlamıştı. Bende cantama koydum ve dışarı çıktım Jacop ın beni alacağını düşünüyorum ama ö yle olmadi okula gec gidecekmis. Yani sattı beni -_- ..Babam arabayi aldi ve okula birakti beni.  Ve sinifa girdiğimde cok yakisikli (Jacop kadar olmasada yinede giderleri olan çocuklardan bahsediyorum.)
vardı. Cam kenarında iki kişilik bos sıra vardi. Cantami oraya koyduktan sonra arkamda bir ses hissettim. 'Günaydın ,ben Keene'
Arkami döndüğümde sarışın ela gözlü cok tatli bir yuzu olan birini gördüm.
Toparlanip 'Merhaba bende Renesmee' dedim gülümseyerek.
Keene:Yanin boşmu?
Ben:Tabi oturabilirsin.
Yanima oturdu cok tatliydi.Ve birden tüm kızlar kapiya yöneldi bende merak edip baktim ve Jacop tı cok tatliydi (herzamanki gibi tabii) Bi kızın yanina oturdu beni görmemiş olmalıydı. Yoksa gormusmuydu? Banane. Keene le konusuyordum (sozde) aklım Jacop taydi ama :( Ve ayağı kalkip buraya yöneldiğini gorunce hemen Keene yöneldim ve gülmeye basladim. Jacop yanımıza gelip 'yanın boşmu?' dedi . Bende ona karşılık 'oradan bakinca boş mu duruyo?' dedim tavirli bir şekilde. Jacop cocugu kazağindan cekerek 'çekil şuradan' dedi. Tabii oda altta kalmadi ve ona diklenmeye başladı. 'kizi ilk once ben buldum.' Deyince Jacop karnina ve yüzüne iki yumruk atti. Ayaği kalkip Jacop ı durdurmaya çalıştım sonra çocuğun yanina eğilerek 'iyi misin?' Dedim. Çocuk daha cevap veremeden Jacop kolumdan tutup 'gidiyoruz' dedi ve beni cekelemeye basladi bende gelmeyince beni sirtina alip siniftan dışarı çıktık.
Ormanlik bir alana geldik. 'Beni yere indirr' diye bağırmaya basladim. Ve sonunda beni yere atti. 'Keene le bidaha seni gormicem' dedi.
Ben:Oldu. Başka bir isteyiniz varmi dedim.
Jacop:Var. Bidaha benim yanimdan ayrilmicaksin.
Ben:Yok artikk. Aslinda bu hosuma gitmisti.Biraz düşündukten sonra.'Peki benimde bazi şartlarım var. Baska kızlara bakmicaksin gozun hep bende olacak. O bugun yanina oturduğun kizi ben halletmeden uzak dur ondan dedim.
Jacop bu halimi sevmis gibi siritiyordu.
Ben:Neden siritiyorsun ? Dedim. Oda birsey demeden beni kucağına alip beni döndürmeye basladi. Ona sımsıkı sarildim. Ve kokusunu içime cektim ve tum kotu seyleri unutmama yetti. Kıskançlık gibi mesela. Jacop beni yere indirdi ve opucekmis gibi bakmaya basladi bende onu optum. Ve 'Renesmee naptin sen o anneni seviyor.' Dedim ve kolumda bir sıcaklık hissettim. Ve sonra dudagimda.♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Twilight saga 'FOREVER'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin