🌹Riddle Rosehearts🌹

168 22 26
                                    

Riddle Rosehearts, ikinci sınıf ve Heartslabyul'un başıdır. Kupa kraliçesinin kurallarının uygulanması konusunda oldukça baskıcıdır. Kuralları çiğneyenlere çok acımasız davrandığı için yurt sakinleri yurt başından korkmaktadır.

Takma adlar: Rou du Rose (Rook tarafından)
Goldfish (Floyd tarafından)

Seslendiren:
Natsuki Hanae

Kişilik:
Riddle, kupa kraliçesinin yasalarına en bağlı kişidir. Ve tüm yurdu da bu kurallara uymaya zorlamaktadır. Kurallara uymayanlara verdiği ceza eşsiz büyüsü “Off with Your Head!”dır. Konu "boyu" olduğunda alevleniyor (kızdırmayın aq kısaları) kuralcı ve acımasız bir kişiliğe sahiptir.

Cinsiyet: Erkek

Yaş: 17

Doğum günü: 24 ağustos

Burç: Başak

Boy: 160cm (velet.p)

Göz rengi: Kayrak Grisi

Saç rengi: Şarap kırmızısı

Vatan: Gül Krallığı

Eşsiz Büyü: Riddle'ın eşsiz büyüsünün adı "Off with Your Head!" Bir yakanın boynuna kilitlenmesi ile büyücü büyüsünü kullanamaz.

Yurt: Heartslabyul

Okul yılı: 2

Sınıf: 2-E

Öğrenci no: 26

Meslek: Öğrenci, Yurt Lideri, İcra Kurulu Başkanı

Kulüp: Binicilik Kulübü

En İyi Konu: Pratik Sihir

Elitlik: Sağ

Favori yiyecek: Çilekli Turta

Sevmediği yiyecek: Abur cubur

Riddle'ı deli eden şey: Kural ihlalleri

Hobi: Kirpilere bakmak

Yetenekler: Çapraz bulmacalar

SPOİLER!!!!!

Riddle'ın adı, Alice Harikalar Diyarında'nın kahramanı Alice Liddell'e bir atıftır, "Rosehearts" soyadı, Kraliçe'nin en sevdiği çiçeklere atıfta bulunan "gül" kelimesinden gelir.

Geçmişte annesinin çok çekti. Annesi, sadece kurallara kusursuz bir şekilde uyarak mükemmel bir insan olabileceğini öğretti.

Riddle çocukken çok kırılgan bir kişiliğe sahipti. Ve hep normal çocuklar gibi normal bir hayat yaşamak istedi.

Riddle, Trey ve Che'nya çocukluk arkadaşlarıdır ve Riddle, Trey ve Che'nya ile oynamak için evden kaçar.

Night Raven College'da okumaya başladıktan bir hafta sonra Yurt Lideri oldu.

Riddle'ın kardeşi yok.

Ailesi ünlü büyücülerdir. (Büyü ile hasta iyileştirmek gibi düşünün)

RİDDLE KISA DEĞİL, SİZ ÇOK UZUNSUNUZ!

2-11. Bölümlerde ve yan hikayelerde Riddle'ın Floyd'u gerçekten sevmediği görüyoruz. Çünkü flody çok alaycı bir kişiliğe sahip.

Cardlar:

Cardlar:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"Twisted Wonderland: |°|El Kitabı|°|"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin