❤︎❤︎

13 2 1
                                    

𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐬𝐞́ 𝐚𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐧𝐨𝐰. 𝐀𝐭 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐮𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐑𝐨𝐬𝐞́ 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐀𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐑𝐨𝐬𝐞́ 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐬𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐰𝐧. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐀𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐑𝐨𝐬𝐞́ 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞. 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞. 𝐅𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐑𝐨𝐬𝐞́ 𝐚𝐥𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐡𝐞𝐫.

'𝖥𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗌𝗉𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖱𝗈𝗌𝖾́ 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝗈𝗎𝖻𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝖩𝗂𝗆𝗂𝗇 𝗈𝗋 𝖧𝖾'𝗌 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗈𝗒𝗌?'
𝖳𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝖼𝗍𝗌 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗂𝗌 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾-

*𝖥𝗅𝖺𝗌𝗁𝖻𝖺𝖼𝗄 3𝗒𝗋𝗌 𝖺𝗀𝗈*
ʀᴏsᴇ́ ᴘᴏᴠ' ɪᴛ ᴡᴀs 7ᴘᴍ ᴍʏ ᴅᴀᴅ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴍᴇ ᴜᴘ ʜᴏᴍᴇ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴡᴀs sᴛᴜᴅʏɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʟɪʙʀᴀʀʏ ᴏғ ᴍʏ sᴄʜᴏᴏʟ. I ʀᴇᴀʟʟʏ ʟᴏᴠᴇ ᴛᴏ sᴘᴇɴᴅ ᴛɪᴍᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴡʜɪʟᴇ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ʙᴏᴏᴋs. Bᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴛɪᴍᴇ ɪ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴍʏ ʜᴏᴜsᴇ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ ᴄᴏᴢ ᴍʏ ᴅᴀᴅ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴍᴇ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ sᴏ ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴄʜ ʜᴏᴍᴇ ᴀsᴀᴘ. I ʜᴇᴀᴅᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ʜᴏᴜsᴇ ᴀɴᴅ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪᴛʜɪɴ ᴀ ғᴇᴡ ʜᴏᴜʀs.

ᴡʜᴇɴ ɪ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ɪ sᴀᴡ sᴏᴍᴇ ɢᴜᴇsᴛs. Bᴜᴛ ᴡʜᴇɴ ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴄᴀʀᴇғᴜʟʟʏ ɪ sᴀᴡ ɪᴛ ᴡᴀs ᴍʏ ᴄʀᴜsʜ's ғᴀᴍɪʟʏ ᴀɴᴅ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ. ɪ ᴊᴜsᴛ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ᴅᴇᴇᴘ ʙʀᴇᴀᴛʜ ᴡʜᴇɴ ɪ sᴀᴡ ʜɪᴍ. ᴛʜᴇɴ ᴍʏ ᴅᴀᴅ ᴀᴘᴘʀᴏᴀᴄʜᴇᴅ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴡᴇɴᴛ ɴᴇᴀʀ ᴛʜᴇᴍ & ɢʀᴇᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ. ᴛʜᴇɴ ᴍʏ ᴄʀᴜsʜ's ᴅᴀᴅ sᴀɪᴅ ᴍᴇ ᴛᴏ sᴇᴀᴛ ɴᴇᴀʀ ʜɪᴍ. ɪ sᴀᴛ ᴀɴᴅ ɪ ᴡᴀs ᴠᴇʀʏ ɴᴇʀᴠᴏᴜs ᴏғᴄᴏᴜʀsᴇ ғᴀᴄɪɴɢ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ᴄʀᴜsʜ. ᴍʏ ᴄʀᴜsʜ ɪs ɴᴏɴᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴄʜᴀɴᴇʏᴏʟ. ʏᴇs ɪ ʟɪᴋᴇᴅ ʜɪᴍ, ɪ ʟɪᴋᴇᴅ ʜɪᴍ sɪɴᴄᴇ ᴍʏ ғɪʀsᴛ ʏᴇᴀʀ ᴏғ ʜɪɢʜ sᴄʜᴏᴏʟ...

꧁ JIROSÉ ꧂Where stories live. Discover now