Mükemmel Film Önerileriiiii

25 4 9
                                    

1-) WHEN MARNIE WAS THERE ya da MARNİE ORADAYKEN

Bunu izlemeden kimsenin ölmesini istemem gençler;)

2-) SPIRITED AWAY ya da RUHLARIN KAÇIŞI

Bunu zaten izlemiş olabileceğinizi düşünüyorum ama daha önce izlemediyseniz koşun, gidin, izleyin!

3-) KÜÇÜK KARDEŞİM MİRAİ

Çocukça gelebilir ama izlemesi cidden çok zevkli.

4-) KÜÇÜK DENİZ KIZI PONYO

Sanırım Miyazaki'nin bütün filmlerini koyacağım.

5-) KÜÇÜK CADI KİKİ

Miyazaki'nin en sevdiğim filmi demek istiyorum ama hepsinin yeri benim için ayrı.

6-) OYUNBOZAN RALPH ve RALPH VE İNTERNET

Disney'in harika olduğunu düşündüğüm iki animasyonu. Önyargılarınızı kırıp izleyin derim.

7-) YÜRÜYEN ŞATO ya da HOWL'S MOVING CASTLE

Yine Miyazaki ve harika filmi!

8-) AŞIRICILAR

Bu filmi ne kadar ve neden sevdiğimi izleyince anlayacaksınız.

9-) PRENSES MONONOKE

Miyazaki derim ve susarım.

10-) TEPEDEKİ EV

Evet, bu sefer de Miyazaki amcamızın oğlunun yönetmen koltuğuna oturduğu bir film. Fırsatınız olursa izleyin.

11-) PRENSES KAGUYA MASALI

Dıştan bu kadar tatlı bir filmin beni salya sümük ağlatacak ve düşündürecek olmasını beklemezdim. Herkese ama herkese öneririm. Bu arada filmi izlemeniz için bir diğer neden: Bu sefer yönetmenimiz tıpkı miyazaki gibi işini aşkla yapan Isao Takahata, benden söylemesi...

12-) ATEŞBÖCEKLERİNİN MEZARI

Eğer odun biriyseniz bu filmi öneririm. Duygusal biri izlerse ağlamaktan gözyaşları tükenebilir. (Cidden Takahata beni çok ağlatıyor...)

13-) BÜYÜLÜ DALGALAR

Tam bir gençlik romanı havasındaydı. Gençseniz çok keyif alacaksınız!

14-) SENİN ADIN

Çok çarpıcı bir konusu var. Aslında bunu izlemiş olma ihtimaliniz de var. Hala izlemediyseniz, ne bekliyorsunuz?(!)

15-) WEATHERING WITH YOU ya da SENİNLE BİR İKLİM

Senin Adın'ın çok değerli yönetmeninin bu sene -ya da 2019'un sonlarında- çıkan diğer bir filmi. Gerçekten en az Senin Adın kadar güzel.

16-) KELİMELERİN BAHÇESİ

Yine aynı yönetmenin 45 dakikalık bu tatlı animesine zaman ayırabilirsiniz bence^^

17-) RÜZGAR YÜKSELİYOR

10/10 = 👌

18-) KOMŞUM TOTORO

10/10 = 👌

19-) INSIDE OUT ya da TERSYÜZ

10/10 = 👌

20-) COCO

10/10 = 👌

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Size İzlemeye Aşık Edecek Film ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin