Seznámení S Tatou😏🤣

35 4 0
                                    

Bylo ráno jako každé jiné akorát sem se trochu zbudila upně jinde až někým v posteli.

A jak jinak než stim nejvíc nádherným klukem na světě. Otočila sem
na něj a tam na mě tak kurevsky sladce koukal že sem se málem roztekla.

Byla sem úplně ruda a řekl mi:dobré ráno lásko 🤤😏byla sem tak šťastná. David šel uďelat snídani a já sme si oblíkla jeho kurva voňaví tričko a šla sem na balkon a zapálila sem si cigeretu David tam za mnou přišel a vzal mi cígo s rtů a vihodil ho z balkonu. Chytl mě a zašeptal mi do ouška lásko už sem ti to řekl ty nebudeš kouřit a vzal mě na ruku a začal mě líbat.

Odjezd domů😏
Když mě David přestal líbat🥺tak sem se šla oblílnout ale jen kalhoty a měla sem furt na sobě Davidovo tryko pak když sem byla čekala sem na David až se oblíkne šla sem za ním do pokoje a tam byl bez tryčka asi si ho oblíkal. Otočila sem ho a vydělá sem jak je celej po tetovanej na hrudi měl vitovaního valkýho motýla a dole pod břichem měl vitetovanou hallo caty atd když sme byli oba oblíklí nasedli sme do auta a jeli sem do Teplic.
Když sme byli u dveřích u mého domu tak sem otevřela dveře od domu a šli sme dovnitř. Vzuli sme si boty a šli sme do kuchyně kde na nás čeká Davidová máma a moje máma. Já a David sme se drželi za ruku a pevně. Měl na sobě koskovatou košili a kalhoty. Když sme byli v kuchyňi tak se na mě podívala D. máma a řekla mi kde sem včera večer byla.
Chtěla sem jí říct kde sem byla a Le z balkonu vijde moje máma strachem bez sebe kde sem v čera byla chtěla sme jí říct kde sem byla ale máma mě nenechala domluvit. David naní lehce zařval a řekl jí že sme byli spolu u něj v pokoji ukázali sme na ruce a D. mámě a mojí mámě došlo že sme spolu.

Moje máma mi dá pusu na čelo a obejme mě a Davida měla ráda hned od první chvíle co tam byli poprvé z mámou. D. máma mě obejmula a to silně a byla ráda že sme konečně spolu.
Vtu chvíli sem si spoměla na tatau
A řeka sem :ale né jak to řeknema tátovi...
Máma to chtěla říct za mě z Davidem ale chtěla sem mu to říct sama z Davidem a zítra protože byl na týden v Německu a zítra přijede domů David a jeho máma tady přepsaly máma a Davidova máma spali vobívaku. A já z Davidem sem si šli lehnout ke mě do pokoje měla sem velkou postel pro oba David zavřel dveře alíbalě ale nic se nestolo šli sme i lehnout a pustili sme si film já sem u toho usnula a ležela sem na Davidovi dal mi pusu na čelo a řekl mi dobrou noc lásko.

Druhý den ráno
David se podil a koukl se jestli spím ale byla sem probuzena otočila sem se na něj a chtěl mi říct jako každé ráno dobře ráno..... Ale najednou někdo za táhne za dveře a my z Davidem spanikaříme najednou slyšíme jak někdo mluví zlato otevři dveře ihned sem vikřikla:TÁTA!!!
David a já spadnema z postele a rychle se bolíknema. Já otevřu dveře a táta vstoupí do mého pokoje na posteli sedí David a táta vilřikne:co tu dělá ten feťak.
Zakřičim na něho a řeknumu:ten feťak je můj břítel David a není feťak!
Odejde z pokoje a de za mámou která už byla vzhůru dělala mě a Davidovi snídani. A pak slyším jak táta a máma na sebe řvou a není to poprvé furt se hadaj David zavře dveře od pokoje a da mi sluchátko a koukal sme přes telafon na Netflix. David tu raději jedan den přepsal a by mich tu nebila sama. Ležíme a hladí mě za vlásky bylo mi líp a stoho sem usla druhý den musel domu a já sme byla venku s kámoškama.

Dnes to bylo "TROCHU DELŠÍ" určí tě se koukněte na další díl který připravuju😏😻💖

repující láska 💖😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat