Daphne isimli genç kız'ın en büyük hayali müzik kursuna gitmekti.Müzik kursuna gittikten sonra Şarkıcı olmayı çok istiyordu.Hayaliydi çünkü.Hem de sesi de harikaydı.Daphne müzik kursuna yetişmek için hazırlandı.Kursun olduğu okula gitti.Müzik dersine yetişmişti.Müzik hocası nazikçe herkesle tanıştı.Sıra Daphne'ye gelmişti.Müzik hocası:"Sıra sende Daphne,Bize kendini tanıtır mısın?Rica etsem?"dedi.Daphne:"Benim adım Daphne Black.18 yaşındayım.Memleketim Paris.En büyük hayalim Şarkıcı olmak"dedi.Müzik öğretmeni:"Ne kadar güzel.Umarım istediğin mesleği olursun.Sen hayallerinin peşinden koş.Gerisi önemli değil.Sen başardıktan sonra her şey yerine oturur"dedi.Müzik Öğretmeni nazikçe:"Çok teşekkür ederim Daphne.Yerine oturabilirsin lütfen"dedi.Daphne yerine oturdu.O anda yanına"Alice"isimli kız oturdu.Daha yeni gelmişti.Sarışın yeşil gözlüydü.Alice:"Tanışalım mı?"dedi.Daphne:"Tanışalım"dedi.Daphne:"İlk hangimiz başlasın?"dedi.Alice nazikçe:"Tamam.Ben başlayayım.Benim adım Alice.18 yaşındayım.Londra'da oturuyoruz.Annem ev hanımı.Babam ofis müdürü"dedi.Alice:"Sen anlat bakalım?"dedi.Daphne:"Benim adım Daphne.18 yaşındayım.Bizde Londra'da oturuyoruz.Annem ev hanımı.Babam Polis"dedi.İki kız birbirleriyle çabucak kaynaşıp arkadaş olmuşlardı.Alice:"Daphne.Şuradaki oğlan sana bakıyo.Gözleriyle seni yiyip bitircek resmen"dedi.Daphne:"O oğlana doğru baktı.Oğlan son derece yakışıklıydı.Oğlan'a aşık olmuştu.Oğlanın yanına gitti.Oğlan Daphne'ye:"Ismin ne?"dedi.Daphne nazikçe:"Selam ben Daphne.Buda arkadaşım Alice"dedi.Oğlan:"Benim adım Jack.Tanıştığımıza memnun oldum"dedi ve gitti.Daphne nerdeyse aşkından yere düşüp bayılacaktı.Alice Daphne'yi tuttu.Alice:"Kızım saf mısın?Az kalsın yere düşüyordun ya!"dedi.Daphne:"Bilmiyorum.Çocuk çok yakışıklı,Çok tatlıydı"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDA İLK GÜN
RomanceDaphne adındaki genç ķız müzik dersini çok sever.Okulda müzik kursuna katılır.O kursta Jack isimli gence aşık olur.