Bölüm 3

5 3 0
                                    

Daphne'nin müzik dersi bitmişti.Alice ve Daphne bisiklet sürerek okula gidiyorlardı.Daphne yolda Alice'i yakaladı.Alice'e:"Alice!Dur bekle!"dedi.Alice:"Daphne?Ne oldu?Bu ne heyecan?"dedi.Alice Daphne'nin ağzından duymak istiyordu.Daphne mutlulukla:"Alice.Bugün çok güzel şeyler oldu"dedi.Alice:"Çatlatma insanı.Ne oldu.Doğru düzgün anlatmayacaksan eğer ben gidiyorum"dedi.Daphne:"Tamam anlatıyorum"dedi ekleyerek:"Bugün tanıştığım o çocuk bana"seni seviyorum"dedi ve beni dudağımdan öptü"dedi.Alice:"Vay be"dedi.Daphne:"Aynen"dedi.Daphne evine vardığı zaman Annesi onları karşıladı.Daphne'ye:"Bu kız senin arkadaşın mı?"dedi.Daphne:"Evet.Benim en yakın arkadaşım"dedi.Alice:"Siz Daphne'nin annesi olmalısınız.Çok iyi kalpli bir kızınız var.Çok şanslısınız"dedi.Daphne'nin annesi:"Alice kızım sende içeriye gel.Hemde beraber çay içeriz.Senin için sorun olur mu?"dedi.Alice:"Olur.Hiç mühim değil"dedi.Daphne,Alice ve Daphne'nin annesi içeriye girdiler.Daphne'nin annesi mutfağa gitti.Daphne Alice'e salonu gösterdi.Daphne ve Alice arkadaşça sohbet etmeye başladılar.5 dakika sonra Daphne'nin annesi çay ve kurabiye getirdi.Alice:"Kurabiyeler çok tatlı.Kurabiyeleri siz mi yaptınız?"dedi.Daphne'nin annesi:"Evet .Kendi ellerimle yaptım.Afiyet olsun"dedi.Daphne:"Övünmek gibi olmasın ama benim annem çok güzel kurabiyeler yapar.Aslında her yaptığı yemek lezzetlidir"dedi.Alice:"Ellerinize sağlık"dedi.Daphne'nin annesi:"Afiyet olsun canım benim"dedi ve ekledi:"Alice kızım.Artık sende benim kızım sayılırsın.Istediğin zaman bize gelebilirsin.Derdini filan açabilirsin.İstersen annene söyle annen bir gün gelsin onla tanışıp arkadaş olmayı çok isterim"dedi.Alice:"Teşekkür ederim.Mutlaka anneme söyleyeceğim"dedi.Alice kurabiyesini yiyip çayını içti ve kalktı.Alice:"Izninizle.Annem beni merak etmiştir"dedi.Daphne ve annesi Alice'i geçirdi.Alice:"Bay bay"dedi ve gitti.Akşam oldu.Daphne akşam yemeğini yedi ve pijamalarını giyip yattı.Sabah oldu.Daphne yüzünü yıkayıp sabah kahvaltısını yaptıktan sonra Annesine:"Bay bay"deyip okuluna gitti.Annesi:"Allah zihin açıklığı versin canım kızım"dedi.Daphne:"Amin.Canım annem"dedi.Daphne okuluna gitti.Okuldan içeri girdi.Okulun koridorundan geçiyordu.O anda jack'ı bir kızla beraber gördü.Gizlice bir yere saklandı.Daphne'yi hiç kimse göremezdi.Daphne olanlara inanamadı.Jack o kıza:"Ben seni seviyorum.O aptal kızı kandırdım.Hemende kandı.Çatlak"dedi.O kız hangır hangır güldü.Daphne sinirli ve hızlı adımlarla jack ve o kızın yanına gitti.O kızın saçını başını yoldu.Sonra Jack'ın yanıma geldi ve güzel bir tokat attı.Daphne:"Size acıyorum.Baya beni aptal yerine koycaktınız.Asıl aptal sizsiniz"dedi.Okuldan öğrenciler ve herkes geçiyordu.Daphne herkese:"Beni dinleyin.Bu iki kişi beni rahatsız ediyo.Bana aptal deyip hangır hangır gülüşüyorlar.Bu iki kişinin acilen okuldan atılmasını istiyorum"dedi.Müdür işlemleri başlattı ve o iki kişi okuldan atıldı.Daphne çok mutlu olmuştu.Alice:"Aferin sana.En iyi kararı verdin.Bu pis insanlar bunu hakediyo.Ikisininde okuldan kovulmasına çok mutlu oldum"dedi.

OKULDA İLK GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin