𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 𝐍𝐨𝐯𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 - 𝐃𝐚𝐲 𝟏

56 11 8
                                    

The first prompt is 

"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮"

And I had to do a project last year on almost exactly this. Out of all of the poems/vignettes I've written in my life, the one I did for this project is my favorite. I spent more than a month on it, and I feel like it does my name more justice than anything I could write in just a day. 

I obviously wrote my name in the vignette, so I'll take it out, but here it is. 

𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐋𝐚𝐤𝐬𝐡𝐦𝐢, 𝐭𝐡𝐞 𝐈𝐧𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐠𝐨𝐝𝐝𝐞𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐨𝐟 𝐰𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡. 𝐈𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡. 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐨𝐟 𝐟𝐢𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐀 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐠𝐨𝐥𝐝; 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐛𝐥𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐦𝐮𝐫𝐦𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐢𝐜𝐤𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐥𝐞. 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐢𝐚, 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐳𝐳𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐨𝐭𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐧 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐟𝐞. 𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐞, 𝐭𝐞𝐧𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐫𝐢𝐭𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐩𝐫𝐚𝐧𝐨𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠, 𝐭𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭𝐞.

𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐦𝐮𝐫𝐦𝐮𝐫 𝐨𝐟 𝐚 𝐫𝐢𝐯𝐞𝐫, 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐦, 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐱𝐡𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐜𝐞. 𝐈𝐭'𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬, 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫. 𝐈𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐜𝐮𝐩 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐭 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞, 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐜𝐡. 

(I had to cut out a paragraph here because it would be too easy to figure out my last name from it. I didn't cut out that my first name means Lakshmi because there are at least 10,000 names that mean Lakshmi. No, thats not an exaggeration. I won't go in depth about it here tho lol) 

𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐢𝐭𝐬 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭, 𝐰𝐨𝐫𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧. 𝐈𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐬𝐚𝐤𝐞. 𝐈𝐭 𝐬𝐮𝐢𝐭𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐨𝐝 𝐈'𝐦 𝐢𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐥𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝, 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫-𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠. 

𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐤𝐲 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐝𝐮𝐬𝐤. 𝐁𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐩𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐝, 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐦𝐞. 


𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐚𝐲 𝐥𝐚𝐝𝐢𝐞𝐬, 𝐥𝐨𝐫𝐝𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐛𝐥𝐞𝐬. 


(please don't put this poem anywhere else or copy it without telling me please) 

𝐊𝐍𝐎𝐖 𝐌𝐘 𝐍𝐀𝐌𝐄 | 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 ⋆.ೃ࿔*:・Where stories live. Discover now