Pohled Sky:
Řekne mi laskavě někdo, proč mám nařízenej budík na půl osmý ráno, když je víkend?! Dobře, nebudu to radši řešit. Nekompromisně jsem se zvedla z postele a na něco šlápla, nebo spíš na někoho. Lukas?! Co ten dělá na zemi?
,,Zlato?"zašeptala jsem a odrhnula mu vlasy, které mu padaly do obličeje.
,,Nech mě spát,"tak ten je roztomilej! Ještě snad víc, než klokani!
,,Proč spíš na zemi?"uznávám, otázka roku ale tak co, jak se mám jinak zeptat?
,, Hrozně kopeš,"otevřel konečně obě oči a zasmál se.
,, Promiň,"
,, Vpoho," usmál se a zatáhl mě k sobě na zem. Dal mi pusu na čelo a já ho objala. Jsem ráda že je Anet šťastná, koneckonců já jsem taky.
Vymanila jsem se z medvědího obětí a dostala dokonalý nápad. Naposled když jsem je dělala, málem chytly záclony, protože jsem se koukala na Titanic a brečela, ale teď se na Titanic koukat nebudu, tak to bych mohla zvládnout.
Seběhla jsem schody dolů do kuchyně a našla si recept na banánové lívance na netu. Anet s Ferdou je přímo milujou tak proč jim je jednou neudělat, že? Vyndala jsem si vajíčka, mlíko a další věci co by do toho měly přijít.
Těsto jsem zvládla bravurně, teď už jenom je udělat. Nalila jsem první várku na kamarádku pánvičku a snažila se soustředit se jenom na lívance. Po chvilce mě přestalo bavit jenom tak je pozorovat s hlídat čas, tak jsem si zapla televizi.
Nebyl to dobrý nápad. První várka skončila v koši a na tu druhou jsem už dávala pozor.
Druhá várka se povedla a třetí taky. Čtvrtá s pátou taky, osudná byla až ta sedmá.
Nutně jsem už potřebovala na záchod, tak jsem běžela do patra si odskočit. Po cestě jsem nikoho nepotkala, ale v koupelně byl právě Ferda. Poznala jsem to podle toho, že zpíval ve sprše.
,, Dělej, ty tupče! Zpívat si můžeš i u snídaně!"
,,Taky tě miluju,"vyšel ze dveří a zářivě se na mě usmál. Na vyrazila jako střela na svůj záchod. To bylo jen tak tak.
,,Co to tady smrdí?" Tak tohle jsem slyšela až na záchod.
,,Sky?!" Vyběhla jsem jako střela a ještě jsem se stihla přerazit o vlastní nohy a tak zakopla o poslední dva schody.
,,Kurva, kurva, kurva!" Běžela jsem zpátky nahoru pro kýbl na vodu, abych mohla uhasit pánvičku a naší snídani.
,, Mám ti to podat i písemně, abys do kuchyně nelezla Sky?!" Anet na mě řvala jako na nějaký malý děcko.
,,Neřvi na mě. Měla to bejt tvoje snídaně, ale jestli to nechceš, ráda si to sním sama," vzala jsem si talíř plnej lívanců a prošla kolem návštěvníků baráku k sobě do pokoje.
Zalezla jsem si do postele a zamkla se u sebe v pokoji.,,Tady se člověk nikomu nezavděčí. Chce mu jednou za rok uvařit, a ještě za to dostane vynadáno," dala jsem si do pusy první lívanec. Byl moc dobrej a tak jsem pomalu jedla tu obrovskou porci. Dneska nechci žádnej oběd. Sice jsme s Anet nejlepší kámošky, ale taky si lezeme na nervy.
,,Zlato, otevři,"
,, Otevři si sám," jedovatě jsem odpověděla Lukasovi, kterej do mýho pokoje jako ostatní nemohl, protože jsem se zamkla.
Abyste pochopili, když se naštvu, tak se naštvu. Vybavila se mi vzpomínka, kterou bych nejradši už nidky neviděla.
(tuto část napsala moje milovaná kamarádka ElenStr takže je malinko jiná než ste u mě zvyklí ale strašně moc jí za to děkuju)
ČTEŠ
Rebelka vole! pokračování
Romanceahojky jelikož mám nový telefon tak mám i novej účet jelikož sem zapomněla heslo. Začátek této knížky najdete na mém starém účťe:Anet_Pris_45 děkuju za pochopení a doufám že se vám to bude líbit Anet🖤