♥️

35 7 0
                                    

⚠️DİKKAT⚠️
Bu hikaye kurgu değildir! Gerçek bir hikayedir! Benim üstümden geçen bir hikaye.. iyi okumalar

Bu kitap -EtilAlkol  e ithafen yazılmıştır.


~Afrodit'in doğuşu~

Tam saattini hatırlamıyorum.. ama o an bir anda kafamda yabancı ve daha önce duymadığım benim ruhumun tam tersine mutluluktan çıldıran bir kızın sesini duydum.. şöyle dedi ilk...

"ANNE!!!" evet.. haklısınız. Anne nedir ya diyeceksiniz. Sesi yankı yapıyordu. 'Anne..' dedi bir süre.

O an dışarıyı izlediğim için dışardan geldiğini sanmıştım. Ama yurtdışında yaşadığım için garip gelmişti. İlk başta takmadım. Son kez..

"Anne.. lütfen nerdesin.." dediğinde ürperdim. Biraz üzgün gelen sesi gözümdeki yaşları bana sildirdi ve adam akıllı etrafı incelememi gerektirdi. Gece'nin bu saatinde kim olabilir ki? Biri mi kaybolmuştu?

Ahh hepten korkuyordum. Camı sonuna kadar açtım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Anlık bir terleme basmıştı. Sanki biri benim vücudumu ele geçirmiş gibiydi.

"Nerdesin?" O an o sesi tekrar duydum. Bu sefer ümidini kesmiş ve dahada üzgündü.

"Sen... Ceren..? Ama nasıl...?" Ses bir anda tanıdık bir hal aldı. Seni tanıyordum ama kim olduğunu bilmiyormuşum gibiydi..

"Sen kimsin...?! Adımı.. nerden biliyorsun?!"
O anın şoku ile cama haykırıyordum. Ve bir anda annem odama girdi.

"Ceren? Neden camdan bağırıyorsun? Herkes uyudu hadi sende çok oyalanma kuzum." Sadece kafamı salladım ve camı kapattım. Annem odadan ayrılınca sesi tekrar duymuştum.

"Mallık yapma salak kafandayım ben beni göremezsin!" Kendi konuşma tarzıma benzettim bu cümle ile irkildim.

"Adın ne lan senin?" Garip bir şekilde hissediyordum. O an sanki delirmiş gibiydim...

"Adım.. adım.. adım.. şey.. ım.. adım yok ki?" Şaşırmıştım. Adı yoktu. Benim olan bir şeyin adı yoktu! Ahaha şaka dimi?

"O zaman... senin adın.. Afrodit olsun! O ismi hep sevmişimdir!" Kıkırdamaları duyduğumda mal gibi gülümsedim.

"YAĞĞĞ ÇOKSEL AQ BEN AFRODİT AHAHHAHAHA" Mutluluktan kulağımı çınlatan sesi ile yine tebessüm ettim.

O gece ilk defa biri ile anlaştığımı fark edince uyuyamadım ve zamanımı Afrodite ayırdım. Bana göre enerjikti. Ve benim hakkımda neredeyse her şeyi biliyordu. Bir ikizim gibiydi o. O benim en en en yakın arkadaşımdı.

Aklıma bir kaç hafta önce tanıştığım arkadaşım Berk gelmişti. Onunda bana benzer bir arkadaşı vardı.. Brütüs Berk.

Devam edecek

✨ᴀғʀᴏᴅɪᴛ'ɪɴ ᴀşᴋ ɢüɴʟüğü♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin