11:00

63 6 4
                                    

Prebral som sa s krikom a sedel som na posteli a predýchaval práve prežitú nočnú moru. Nie to nemôže byť pravda to nemôhli byť oni dvaja to proste nie. Neverím tomu nechem tomu veriť. "Kookie? Si v poriadku? Započul som niaky krik."-Jin  "Som v poriadku Jin hyung len som mal zlý sen to je v poriadku."  "Chceš sa o tom porozprávať?"  " Nie hyung skúsim zahrať ešte raz tu hru."  "Dobre Kookie nechám ťa idem dolu tak potom príď."  Povedal Jin a zavrel dvere na mojej izbe. Podľa krokov šiel ako vždy do kuchyne. Ja som šiel do skrine odkiaľ som si výbral čierne tričko čierne rifle a čierne rúžko slúchadka a mobil. Obliekol som sa a šiel dole. Sedeli tam už všedci a jedli raňajky a pri tom debatovali. "Chalani idem von do hoďki som späť." Ani som nečakal na odpoveď a vyšiel som von s domu. Dal som si slúchadka a pustil moju obľúbenú pesničku 5more hours.

Išiel som cez park keď tu zrazu som uvidel nejakú malú guličku. Bol to maly rozkošný havko. Zobral som si ho do náruče a išiel aj so psíkom domov. (Light it up like dynamite) Počul som ako mi začal zvoniť mobil. Volalo mi neznáme číslo" Ak chceš vidieť naživo ešte toho otravného chalana menom Taehyung rob to čo ti poviem. Choď domov a začni hrať tu hru lebo inak ten otravný príde o život. " Zložil. Nemohol som veriť tomu čo som práve počul. Pevnejšie som si pridržal to malé psíča a bežal smer domov. To čo som ale uvidel mi totálne vyrazilo dych.
Čo alebo kto vyrazilo Kookiemu dych? Vidíme sa v ďalšej časti 💜💜💜

HORRORIAWhere stories live. Discover now