12:00

65 6 5
                                    

"Erika? Čo tu robíš?"  "Ahoj Kookie dlho sme sa nevideli presnejšie 2 roky čo si sa somnou rozišiel."  "Potrebuješ niečo keď tu si?"  Spýtal som sa jej otráveným hlasom a nahodil som neutrálny výraz. No práve som sa vrátila s Gwacheonu tak som si povedala že navštívim starých známych a predovšetkým teba." Povedala a zvodne sa na mňa pozrela a žmurkala na mňa. Pomalým krokom išla ku mne a dala mi bozk na ústa no ja som ju od seba odstrčil ale jemne aby som jej neublížil. " Ale no tak Kookie. Ozaj a kde sú chalani? " Len čo ti dopovedala mi začal zvoniť mobil (Light it up like dynamite) " Ahoj Koo všade hľadáme Taeho kde si ty? U nás doma a je tu Erika."  " Čo tá tam robí nestačilo jej že ťa pred dvoma rokmi podviedla ešte sa aj uráči na kráčať k nám domov ako by sa nič nestalo?!" Kričal Namjoon Všimol som si ako Erike tečú slzy. No to mi bolo jedno alebo nie?" Joon počúvaj volalo mi to neznáme číslo keď som sa vracal s parku domov a povedal že ho uniesol on." " My vieme Koo aj nám volal preto sa ho snažíme nájsť ale bez úspechu." - Jin. "Chalani vrate sa domov ste preč už vyše troch hodín."  " Dobre" - Jin Zložil a ja som sa otočil na Eriku no ona tam už nestala miesto nej som na zemi našiel papierik "Mrzíma čo sa stalo Koo stále ťa milujem"
Milujem ju aj ja ešte alebo nie? Sám neviem. Ale jedno viem musíme nájsť Taeho.
Tak a máme tu novú časť a snou aj novú postavu Jungkookovu byvalu priateľku s pred dvoch rokov. Nájdu chalani Taeho? Miluje ešte Koo Eriku alebo nie? Zistí prečo ho pred dvoma rokmi podviedla a opustila? Zistíte v ďalšej časti.

HORRORIAWhere stories live. Discover now