-Prolog-

79 3 1
                                    

A więc mam na imię Sophie Adams mam 11 lat jak każdy pierwszoroczny w Hogwarcie.
Strasznie się stresuję, nie znam żadnych czarownic i czarodziejów, którzy też bedą w Hogwarcie.

Mama- Sophie! Czy jesteś spakowana ?! Na 8 musimy być na peronie 9¾,więc spakuj rzeczy i kłac się spać!

-Dobrze Mamo!

Wstałam o 6.30, szybko wstałam i zjadłam śniadanie. Po czasie musiałam już wychodzić.
Rodzice mnie zawieźli.

Jestem już na mugolskim peronie, a żeby dostać się na peron 9¾ dla czarodziei, muszę przebiec przez ścianę, strasznie się boję.
Słabo zrobiło mi się na myśl, że muszę to zrobić.
Nagle zobaczyłam biegnącą Panią z dziećmi, które też chcą się tam dostać.
Spora z pozoru wesoła rodzinka. Trochę mi ulżyło na ich widok, zobaczyłam jak to robią. Najwidoczniej moje zaniepokojenie zauważyła ta radosna Pani, zapewne ich mama. Spytała się mnie czy też idę na peron 9¾, odpowiedziałam, że tak. Zasugerowała mi, że jak chce mogę razem z jej synem Georgem przebiec przez ścianę. Zgodziłam się a on złapał mnie za rękę i spytał: gotowa? Odpowiedziałam że tak.
Czułam się o wiele bezpieczniej w jego objęciu. I tak dostaliśmy się na peron.
Parę minut później gdy byliśmy już w pociągu dwojga wesołych bliźniaków, zapytali się mnie czy chciała bym  z nimi siedzieć w przedziale. Zgodziłam się. Ginny ich siostra, którą widziałam wcześniej, nie poszła jeszcze do szkoły bo jest za młoda. Ron ich brat usiadł z tym sławnym Harrym Potterrem.

Po długej podróży spędzonej z rudymi bliźniakami byliśmy już na miejscu.
Wysiadam z pociągu a tam wielki brodaty Pan. Nazywał się Hagrid.

Poszliśmy do wielkiej sali na kolację i przydzielenie nas do domów.
Gdy nadeszła kolej na mnie usiadłam na krześle a profesor Mcgonagal założyła na moją głowę tiarę przydziału. Wypadło na to, że jestem w Griffyndorze. Ucieszyłam się, że będę z tymi których już znam.

Przepraszam kochani za wszystkie błędy. W każdej części znajdą się jakieś błędy ponieważ gdy się wczuwam w pisanie nie zwracam uwagi na ortografię i przecinki, tak więc przepraszam . Mam nadzieję, że się spodoba.












































































































































Harry Potter Lovestory George WeasleyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz