14/01/2020Sevgili Jisung
Senden nefret ediyorum han jisung. Doğum günümü zehir ettin. Bana vericegin hediye . Benle iddia için sevgili olman mı? Ha o kadar ay geçti ve sen benim kalbim ile oynadın sen nasıl bir insan sın. Senden nefret ediyor. Ben seni sevmiştim. Salak gibi , aptal gibi bunu şuan uçurumun yanında yazıyorum çünkü bunu sana verip hayatan gidicem . Ben ne demiştim. Beni üzebilicek tek şey ayrılmamız olur demiştim. Ama emin ol bu daha çok canımı yaktı. Sen bana bu sözleri herkesin önünde söyleyince nasıl hissettim biliyor musun? Herkes bana bakıyor. Arkadaşım dediğin diğer kişiler öyle bir gülüyor ki sanki bir çocuğun elinden şekeri alıp ağlatmış gibi. Hiç mi bişey değişmedi. Annen o gün zaten sevgilisi var diyince aptal gibi kendim sanmıştım ama yanılmışım. Başkası varmış geçen gördüm sizi ama takmadım var olduğunu düşündüğüm ilişkimiz için sustum . Benim bu mutlu günümüzde zehir ettin. Birazdan seni arayıp buraya çağırıcam ve sana unutamayacağın bir hediye vericem han jisung ...
Nefretle senden tiksinen Arin...
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> - <-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
Genç kız defteri kapatmış ve bir kez daha şehre baktı. Hayatının en kötü, ,en boktan günü, han jisung için hayatını mahfetti. Sırf onun için . Saf gibi salak gibi kandı herşeye ama buna rağmen han jisung hiç bir zaman onun sevgisini görmedi.
Gördü...
Bir aralar gerçekten aşık olmuştu kıza ama iddia aklına gelince onu silmek zorunda kaldı...
Ama hala silemedi...
Kız elbisesinin cebinden telefonunu çıkardı ve Hayatım yazan numaraya tıkladı.
Çok geçmeden telefon açıldı.
'N-'
" Kısa kesicem han jisung sadece şehrin çıkışındaki uçuruma gel sana vermem gereken birşey var tek gel."
'Tamam'
Dıt dıt dıt...
Genç kız derin nefes aldı. Emin olup olmadığını tekrar kendine sordu . Emin di kararı buydu kalbini ve sevgisini öldüren biri için yaşamak artık ona göre değil . Bu hayattan giderse daha mutlu olucak. Bunu kendine inandırdı.
Araba sesini duyunca göz yaşlarını sildi kız. Güçlü durucaktı , sadece ona karşı. Hayata karşı duramazdı.
'Seni dinliyorum arin .'
"Bugün benim hayatımı mahfettin . Ben seni sevmiştim. Sana inanmıştım.Ben-ben sana güvenmiştim.
Ama sen sen ne yaptın hiçbir şey-"'Arin-'
"Sus jisung ben sadece sana bu defteri vericem ve lütfen bunu oku dediğim zaman oku senden tek istediğim sen bu."
Gen kız defteri uzatmıştı. Jisung şaşırmış bu kadar sakin olmasına anlam verememiş di.
'Tamam'
"Seni artık sevmiyorum han jisung."
Susmuştu jisung ne diyebilir ki bir zmaanlar seni gerçekten sevdim ki diyicekti.
Genç kız uçuruma daha da yaklaştı ve yüzünü jisung'a şehre ise sırtını döndü.
'N-n-napıyorsun Arin. İstersen saçmalama. Gel bu taradfa düşüceksin.'"Şimdi okuya bilirsin han jisun"
Kız kendini aşağıya bırakmıştı.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM HAN JİSUNGGG"
Jisung ne kadar koşsa da yetişemedi.
Bir kız onun yüzünden hayatını kaybetti...Kendinden ilk defa nefret etti han jisung.
O gece orda çok ağladı onu arayan kimsenin telefonunu cevap vermedi defterin arasında kızın telefonu çalınca şaşırdı. Telefonunun orda olduğunu bilmiyordu.
Arayan kişinin annesi olduğunda bişey diyemedi , açmadı telefonu. Açıp hangi yüz ile kızın vefat etti diyicekti.
Han jisung o gün sabaha kadar orda oturmuş hem ağlamış, hemde o defteri okumuştu. Kendinden nefret ediyordu.
Annesi polislere haber vermiş ve kızın telefon sinyali ile yeri tespit etmişlerdi.
Polisler ve annesi jisung u orada görünce sarmıştı.
Polisler jisung'u alıp götürmülerdi.
O gece Arin arkasında. Onun için ağlayan bir anne ve kendinden nefret eden ve sürekli bunu yüzüne vuran hapiste bir jisung bırakmıştı...
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> - <-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
EVETT BU BENİM BİTİRDİĞİM İLK HİKAYEEE SONUNDA BİTMİŞ BİR KİTABIM VARRRR OLEYYY.
Aslında bilmem okunurmu bu hikaye.
Hiç böyle olucağını tahmin ettiniz mi??
Etmediniz akdhakjd
Neyse
Seviliyorsunuz 🍒🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)No1(No one) / Han Jisung
Humor[Tamamlandı] Sevgili Günlük..... No one / Hiç kimse ...