Sevgili günlükBen Han jisung şuan bu günlüğü hapisten yazıyorum. Hapise girdiğimde anladım herşeyi. Nerdeyse 3 yıl oldu ve ben gerçekten Arin'e aşıkmışım. Sadece iddia hevesi yüzünden bastırmışım içimde. Onu sevdiğimi bile bile kırdım kalbini. Artık o Cennette. Ben ise cehennemde.Benim yüzümden intihar etti. Belkide cehennem dir. Ama onun kalbi temiz . Cennetin güzel bahçelerinde huzurla yaşıyordur. Acaba beni görüyor mu? . Gerçi görse ne yapıcak ki? Ben çok kötü bir insanım artık yaşamak istemiyorum. Yarın çıkıcam hapisten . Çünkü af geliyor ama ben kendimi asıcam. Bir kızın benim yüzümden ölmesi değil , hayellerinin , hayat sevgisinin , başarılarının ölmesi... Annesi de aynı durumda . Kimin başına gelse aynı durumu yaşar. Bir insan tek evladını kaybetse hemde bir iddia için kalbini kıran bir çocuk yüzünden. Ben kendimi affetmiyorum. Onlar beni hiç affetmez.Bu günlük kimin ellerine ulaşır bilmiyorum ama şunu biliyorum. Ben çoktan dünyaya veda etmiş olacağım.Sonuna şunu eklemek istiyorum. Seni hep sevmişim Arin. Umarım olduğun yerde mutlusundur.
Sevgilerle Arin'i hep sevmiş olan aptal Jisung...
Burdan sonrası sizi kötü etkileye bilir...
Jisung defteri kapattıktan sonra saate baktı saat gece yarısı 4'e yaklaşıyordu vakti gelmişti. Tavana astığı ip için tabure aldı. Üzerine çıktı ve boynunu geçirdi.Ellerini emin olmak için boynundaki ipi tuttu .Hemen sonra ise hep kızın duymak istediği ictenlikten söyledi sözleri.
"Seni gerçekten çok seviyorum Arin."
Genç sonkez nefes verdikten sonra ayaklarının altındaki tabureyi ittirdi ve tabure uzaklaşınca genç can verdi. O hatasını en büyük şekilde anladı. Onu hala sevenler vardı. Arkadaşları onlarda sucluydu böyle olucağını kimse tahmin edemezdi. Ertesi gün Jisung un ölüm haberi yayılmıştı. Yıkılanlar,rahatlayanlar, feryat tutanlar olmuştu.
Artık adalet yerini bulmuştu.
Jisung cehennem de yanarken Arin ise cennetin bahçelerinde çiçeklerin arasında dolaşıyordu...
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> - <-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
Evet isteyen olduk bende neden olmasın dedim ve artık söylüyorum bu kitap bittiiiii. Okeyyy
elifcancan21. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓)No1(No one) / Han Jisung
Humor[Tamamlandı] Sevgili Günlük..... No one / Hiç kimse ...