chapter 4

222 12 2
                                    

Abhijeet searched the file in which Daya ' s records were present.

He got the personal information about Daya. He saw two contact nos. He dialled both of the numbers but the numbers were coming as not reachable.

Abhijeet : Ab ye nos bhi unreachable aa rahe hai.

On taking a close look at it he found address of Daya ' s sisters house. He noted down the address. It was of Pune city.  He rubbed his finger over his lips in his style and said " Ab to Pune jakar hi pata chal sakta hai kuch. "

He went inside Acp pradyuman ' s cabin.

Acp pradyuman : Ha Abhijeet kuch mila ?

Abhijeet : Jee sir. Ek address mila hai pune ka.

Acp pradyuman : Thik hai mai sudhakar ko bhejta hu pata lagane ke liye.

Abhijeet : Sir sudhakar kyu ? Mai hu na. Mai jaata hu Pune.

Acp pradyuman : Abhijeet tum ghar jakar aaram karo. Kalse hospital me ho. Waha se aaye to phir kaam par lag gaye. Isliye tum aram karo.

Mai bhejta hu na sudhakar ko.

Abhijeet : Nahi sir. Mai jaata hu na.

Acp pradyuman : Kafi ziddi ho tum.

Abhijeet gave shy smile.

Acp pradyuman : Kab nikloge Pune ke liye ?

Abhijeet : Sir abhi.

Acp pradyuman : Abhi 10 baj rahe hai. Pune jaane ke liye almost 2 ghante to lagte hi hai.
Pune pohochte pohochte 12 baj jayenge.

Itni raat ko driving. Din bhar ki thakan hogi tumhe.

Abhijeet : Sir jitne jaldi niklunga utne jaldi pohochunga pune.

Acp pradyuman : Thik hai sambhal ke jaana.

Abhijeet was hesitating to ask something when Acp pradyuman said " Kuch kehna hai tumhe ? "

Abhijeet : Sir jab tak mai wapas nahi aata tab tak Daya ke saath . . .

Acp pradyuman : Daya ki chinta mat karo. Freddy hai wahi par hospital.

Abhijeet : aur sir agar kuch bhi jarurat ho to

Acp pradyuman : Tumhe phone karne ke liye bol dunga.

Abhijeet was now satisfied as there was a person who will take care of Daya in his absence.

Abhijeet was about to go outside the cabin when Acp pradyuman said " Abhijeet "

Abhijeet turned and said " Jee sir. "

Acp pradyuman : Dinner kiya tumne ?

Abhijeet : Sir aap bhi. Off course kiya hai. 

A small smile came on Abhijeet ' s face as it was Daya who usually ensured that Abhijeet had his food.

He left Acp pradyuman cabin and started his journey towards Pune whereas on Acp pradyuman ' s side, he was sitting in his cabin.

Acp pradyuman ( thinking ) :

Kash Daya bhi yaha hota aur Abhijeet ka ye roop bhi dekhta. Saaf dikh raha hai ki kitni fikar hai use Daya ki magar Daya ke saamne dikhaye nahi.

Ab bhi din me itni bhaga dauri ke baad Pune ke liye nikla hai. Bhagwan kare in dono ka saath yuh hi banaye rahe.

On Abhijeet ' s side , Abhijeet reached Pune at midnight stayed inside hotel at night. At night time he was continusly thinking about Daya only.

Colonel BanjaraWhere stories live. Discover now