Dnes se u mne koná strašidelná párty a mám celý dům pro sebe.
Ráno jsem obešla se psi okolí a potom jsem pomohla bratrovi s výzdobou na párty, která se uskuteční ve 13 h.
Po snídani jsem připravila něco na danou párty, protože pak už nebude tolik času.
K obědu jsme si udělali jenom těstoviny s kečupem. Bratr mezitím připravil věci na karaoke a na film, který se uskuteční v 18 hodin. Za chvíli přicházeli první hosté a předávali mi dary a já na rozbalování počkala až na posledního. Dárky se mi velice líbili a pak začala velká zábava. Normálně jsme si hráli různé hry, které nás velice bavili. Až do chvíle, kdy někdo zazvonil. Šla jsem otevřít, ale všichni mí hosté u mě už byli, takže mě zajímalo, kdo to může být.
David H:,, Ahoj, můžu dál."
Mery Č:,, Ahoj co tu chceš? Nesmí tě tady nikdo vidět, hlavně Michal."
Mery Č:,, No pojď, ale půjdeme do mého pokoje."
David H:,, Děkuju."
Potom jsme vešli do domu rovnou do mého pokoje.
David H:,, Tady máš ode mě dárek."
Mery Č:,, Děkuji a co to je."
David H:,, Něco na povzbuzení."
Mery Č:,, Nesmí se to dozvědět můj bratr. Měl by si jít."
David H:,, Dobře."
Když David odešel, vrátila jsem se zpět k přátelům. Bavili jsme se a pak jsme začali soutěžit v karaoke.
K večeru jsem si dala Davidovi vitaminy, ale to jsem netušila, jaký to bude mít následky. Bratr nám pustil hudební film bakstage.
Najednou Mery nikam zmizela ani nevěděl kam.
Roman V:,, Vali, kde je Mery?"
Vali S:,, Nevim."
Roman Č:,, Patriku, kde je Mery?"
Patrik Č:,, Ona není sváma?"
Vali S:,, Ne."
Potom Patrik odešel do koupelny, tam ji uviděl.
Patrik Č:,, Mery co ti je si v pořádku."
Mery:,, Lítám."
Patrik Č:,, Proboha co sis vzala. Pojď do postele."
Mery:,, Já chci lítat."
Patrik Č:,, Ne půjdeme do postele."
Patrik svou sestru odvedl do postele. Musí se prospat a hlavně se to nesmí dovědět táta.
Potom se vrátil zpět k ostatním.
Patrik Č:,, Vážení, dokoukejte film, dopijte to co máte a jdete domů."
Roman V:,, Mery je v pohodě?"
Patrik Č:,, V rámci možností. Doufám, že nikdo z vás nebere drogy."
Vali S:,, Ne."
Patrik Č:,, Někdo z vás musel dát Mery drogy. Teď v pokoji spí. Je docela mimo."
Vali:,, Ne my jsme ji žádné drogy nedali."
Patrik Č:,, Věřim vám, raději běžte."
Vali S:,, Dobře a pozdravuj ji."
Když odešli Patrik uklidil
zbytek věcí na stole.
Okolo 23 hodiny dorazil k Mery do pokoje. Ta byla vzhůru a promluvila.
Mery:,, Mam žízen."
Patrik Č:,, Tady a odpočívej."
Po celou noc už byla v klidu.
YOU ARE READING
Co když jsem
Misterio / SuspensoJe láska nebo není? Pro koho se rozhodne nebo ukončí svůj život