+∞

10K 1.2K 1.7K
                                    

tessa violet- crush

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tessa violet- crush

🛒🛒🛒

"Hayır." diye mırıldandı Taehyung, telefonunu omzu ile kulağı arasına sıkıştırıp yavaş yavaş dolmaya başlayan market arabasını iterken.

"Henüz araba bende, çevremde birini de göremiyorum Hoseok. Belki de bugün işi çıkmıştır."

Hattın öteki ucundan yükselen telkinleri dinlemeye devam ederken bir yandan da çevresinde onu gözetleyen biri var mı diye bakmayı ihmâl etmiyordu. Et şarküteri reyonunda teyzenin birinin ona tip tip baktığını fark etmişti. Ya da amaçsızca girdiği prezervatif reyonunda göz göze geldiği kızın cilveli bakışlarını da unutmuş değildi, lakin aradığının bu kişiler olmadığından emindi Taehyung.

Bir market arabası hırsızının peşindeydi.

Şaka gibiydi, kendisi bile bunu yaptığına inanamıyordu, lakin tüm planlarına göre bir saatini ayırmak durumunda kaldığı haftalık alışverişi altıncı kere sabote edildiğinde daha fazla dayanamamış, durumu mesai arkadaşı Hoseok ile paylaşarak yardım istemişti.

Hoseok öncelikle bunun suç teşkil eden bir eylem olup olmadığı hakkında tereddüt etmişti. Zira arabayı çalan her kimse, bunu kasadaki ödemeden önce yapıyordu fakat Taehyung tamamıyla plan adamı sayılırdı ve her çalınan market arabası, onun günlük düzeninden bir saati de beraberinde götürüyordu. Bu da onu, her kimse, hırsız yapardı.

Vakit hırsızı.

Tamı tamına bir haftalık aldığı sebze ve meyveleri tartarken kıyamıyormuşçasına baktı kese kağıtlarına.

"Bu sefer bizi ayıramayacaklar..." diye mırıldandı dramatikçe, süt ürünleri reyonuna giderken. Peynirini açık şarküteri mağazasından aldıktan sonra alışverişinin sonuna geldiğini fark ettiğinde göz ucuyla çevresine baktı.

Pekala, yaşlı kadının hala çevresinde olup ona tip tip bakmaya devam ediyor olması onu bir numaralı şüpheli yapardı değil mi?

Tabii önünde kendisininkinden daha dolu bir araba bulunmasaydı...

"Bir sorun mu var hanımefendi?" diye sordu öylece ona bakan kadına zar zor gülümserken. Kadınsa olumsuzca cıklayıp başını yana yatırdı.

"Ölen kocama benziyorsun." dedi ruhsuzca. Bu Taehyung'un sebepsizce gururunu okşadı. Bir insanın hatıralarına dokunuyor olmak özel hissettirmişti.

"Teşekkür ederim." diye mırıldandı, neye teşekkür ettiğini dahi bilmeden. Fakat kadın alay dolu bir hah sesi çıkarıp görevlinin verdiği gramajlı laktozsuz peyniri agresif hareketlerle alarak arabasına attı.

"Beni dört kadınla birlikte aynı yatakta aldatırken kalp krizi geçirerek öldü."

Taehyung dehşet içinde donakaldığında kadın, erkeklere ve özellikle Taehyung'a benzeyen tüm masum yüzlü şeytanlara söylene söylene uzaklaştı oradan.

supermercado 🛒 taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin