You've got that one thing

460 37 5
                                    

Cure:''Emma,zovoni ti telefon.'' Uzimam mob i javim se:''Halo.''

Xxx:''Zayn je.. Ovaj.. Bi li željela da izađemo na kratko,imam ti nešto važno za reći?''

Ja:''Ako je toliko bitno,naravno.''

Zayn:''Dolazim odmah po tebe.''

Ja:''Oke. ''

Zayn:''Vidimo se. Bye.''

Mislila sam je nešto u vezi takmičenje ili slično. Ali nisam bila u pravu.

Zayn:''Tako si prelijepa.''

Ja:''Čemu sad to?!''

Z:''Želim da imam s tobom nešto više od prijateljstva..''

Ja:''Helou,stani. Nisi svjestan šta govoriš. Ti imaš curu.''

Z:''Zbog tebe ću ovog trenutka da prekinem sa njom.''

Ja:''Ne možeš to da radiš. Zar te ne zanima šta ja imam reći..''

Z:''Emma,gotovo je. Od prvog trenutka kada sam te vidio,znao sam da si ti ta,prava.''

Ja:'' Ali..''

Z:''Nema ali. Ja te želim i uradiću sve da bih bio sa tobom.''

Uzima telefon i zove Perrie:''Bila si moje sve,ali vremenom je naša ljubav izbijedila.. Mislim da ne možemo nastaviti sa našom vezom. Žao mi je..''

Perrie:''Odakle sad to?! Ne razumijem..''

Zayn:''Ako hoćeš ostat ćemo prijatelji. Pričat ćemo kad dođem. Bye''

Ja:''Zašto si to učinio? OMGG.''

Z:''Zato što sam se zaljubio. Izluđuješ me..'' Približio se mojim usnama i tiho rekao:''Volim te.'' Uzvratila sam mu poljupcem. Od tada moju ruku ne ispušta iz svoje. Ali naš odlazak iz Njemačke se približavao. Rastanak je bio tužan i bolan..Tješila sam se mjesec dana će brzo proći. Kroz tih mjesec dana strasti u meni su se nekako stišale,dok ja mislim u Zayn-u nisu. Svaki dan se čujemo preko telefon i skypea. Bilo mi ga je žao. Nisam imala hrabrosti da mi kažem da se naša veza ne može nastaviti. Jednostavno nisam imala priliku..

Moj bend je želio da nekoliko dana ranije odemo u Ameriku. Tamo smo stekli dosta obožavaoca. 1D je došao,također. Zayn me je odmah potražio. Ugledao me i zagrlio. To je bio najduži zagrljaj u mom životu. Zayn:''Nedostajala si mi.''

Ja:''Moram ići. Vidjet ćemo se poslije..''

Zayn:''Ali.. Čekaj.''

Odjurila sam. Nisam mogla tek tako da mu kažem da je gotovo. Ali stvarno sam bila zauzeta pripremama. Stalno su me opsjedali obožavaoci,tačnije muška populacija. Dok sam se ja provodila,on je bio ljubomoram i patio je. Htjela sam da popričamo,ali on uopšte nije htio... Za dva dana je nastup,a mi se nismo još pomirili. Stoga sam zovnula Liam-a i pitala za Zayn-a,šta se dešava uopšte s njim..

Liam:''Čudan je u posljednje vrijeme.''

Ja:''Neće da priča sa mnom.''

Liam:''Samo je spomenuo da će napraviti nešto što ni za jednu ne bi mogao.''

Ja:''Šta mu pada na pamet. Da mi je znati..''

Liam:''Ne znam. Ali u svakom slučaju moraš biti oprezna.''

Ja:''Oke.Hvala ti puno Liam. I sretno sutra.''

Liam:''Hvala,također. Vidimo se babe.''

Večeras je takmičenje. Konačno. Dok čekamo svoj red za nastup,opuštala sam se. Kada je 1D završio sa pjesmom,Zayn je ostao na sceni i počeo da pjeva:'' Samo za jednu djevojku koja će se pronaći u ovome.. Oprosti mi,pogrješio sam. Dođi na binu i reci mi da me još voliš.. Molim te.'' Bila sam zbunjena. Bože,cijeli svijet to gleda. Skupila sam snage i izašla. Stidljivim koracima sa se uputila prema njemu. Uslijedio je veliki aplauz kada me zagrlio i rekao:''You've got that one thing.''

One ThingWhere stories live. Discover now