Story of my life♥♥♥

567 38 2
                                    

Željela sam da osnujemo našu grupu,a to smo i uspjele.

Zovem se Emma. Imam 18 godina. Pjevam u svom bendu. Popularnost me nije toliko promijenila. Ostale članice iz benda i ja dobro smo se nosile sa svim što nalaže to zanimanje. Nakon snimanja cijelog albuma, dostigle smo sjajne ciljeve. A i za kratko vrijeme osvojile smo balkansku scenu. Zbog toga smo izabrane za predstavnika Balkana,koji će se takmičiti u Njemačkoj. A pobjednik ide u Ameriku,na svjetsko takmičenje. Rado smo prihvatile taj izazov..

U Njemačku su također došli i predstavnici iz drugih dijelova Evrope. Tu smo 5 dana imali pripreme. Na prvoj probi su se pojavili i oni - One Direction. Nisam mogla vjerovati koliko su se promjenili. Još više su plijenili ljepotom. Ali nisam imala vremena da ih pozdravim. Stalno sam bila u nekoj frci..

Na dan takmičenja:

Žurila sam hodnikom i kao muha bez glave zapucam u Zayn-a. Pravo oči u oči. Pomislila sam:'' Tinejdžerski san je ispred mene.'' Ali druga misao je bila:''On mi je konkurencija,budi hladnokrvna.'' Drga misao je pobjedila. Tačno tako sam i uradila. Okrenula se i hitrim korakom otišla..

U užoj konkurenciji je ostala moja grupa i 1D.Ali na iznenađanje svih,obe gupe su kao pobjednici,i svi idemo na takmičenje u Ameriku. Poslije proglašenja,svi su prilazili i čestitali,a među njima i Zayn koji nas je pozvao u backstage da se obe grupe bolje upoznaju jer će morati zajedno funkcionisati zbog takmičenja. Pristale smo... Sve momke iz 1D sam zagrlila i konačno priznala da sam bila njihov fan. Razmijenili smo brojeve, pozdravili se i krenule u hotel gdje ostajemo još 7 dana i vraćamo se u BiH. A tek za 2 mjeseca smo u Americi..

One ThingWhere stories live. Discover now