Piszę pierwszy raz i proszę o wyrozumiałość.(T.I) czytaj jako twoje imię.
Czytałaś książka w swoim pokoju gdy nagle mama zawoła się abym przyszła na dól.
- Przyszła Lilia (twoja najlepsza przyjaciółka)-powiedziała mama do ciebie.
-Choć do mojego pokoju powiedziałaś-do psiapsi.
A więc poszliście do twojego
pokoju.Okazało się że przyjaciółka chcę dać ci bilety do Korei na miesięczny pobyt i na koncert BTS. Zgodziłaś się i zaczęła się pakować, po dwóch godzinach byłaś już spakowana. Wyjechać miałaś dopiero za tydzień ale chciałaś już mieć to z głowy. W poniedziałek wyjechałaś do Korei. Gdy przyjechałaś poszłaś do swojego mieszkania i poszłaś się rozpakować bo za 2 godziny zaczynał się koncert.
(twoje ubranie na koncert)Gdy szłaś na koncert zaczęło padać.Szłaś i zauważyłaś samochód BTS, gdy się patrzyłaś jeden z chłopaków popatrzył się na ciebie i powiedział coś do kierowcy.Widocznie powiedział żeby się zatrzymał bo zajechał ci drogę i się zatrzymał.Wyszedł z niego kierowca i powiedział żebyś weszła bo chce cię podwieść.
-Gdzie idziesz?- zapytał kierowca.
-Na wasz koncert-powiedziałaś i po patrzyłaś się na chłopaków.
Przez cały czas patrzyli na ciebie chłopaki pewnie dlatego że miałaś maskę i prawie nie było ci widać twarz.Gdy dojechałyście poszłyście do budynku.Miałaś vipowskie bilety więc poszłaś zrobić sobie zdjęcie z BTS.Najpierw poszłaś do toalety.Rozpuściłaś włosy zdjęłaś maskę i ściągnęłaś mokrą kurtkę, a następnie poszłaś do chłopaków.
CZYTASZ
reakcje bts
RomanceSama nazwa książki wskazuje na to że będą to reakcje chłopców z różnych wydarzeń. Zachęcam do przeczytania. Początkowe rozdziały mogą być do kitu :) Ale mimo tego mam nadzieję że się spodoba!