V
Poszłaś do wytwórni Big Hit.Weszłaś i stałaś pod drzwiami do sali w której zauważyłaś tańczących chłopaków.
Kim zauważył cię i podszedł do ciebie.
Chwycił cię za rękę i pociągną w stronę chłopaków.
-Dlaczego wczoraj uciekłaś?Szukałam cię po całym budynku-powiedział.
-Musiałam wracać bo moja przyjaciółka poszła wcześniej i powiedziała żebym szybko wróciła-powiedziałaś do chłopaka.
-Ale za to że "uciekłam" chcę ci dać mój numer telefonu.
*Nie wiedziałem że będzie tak łatwo*
Jungkook
Przyszedł do mieszkania w którym mieszkasz i zapukał do drzwi. otworzyłaś ...
-Kook?(tak go nazywasz)Wejdz-zdziwiłaś się.
-Dzięki.
-Chcesz coś do picia?
-Poproszę herbatę-uśmiechną się.
Zrobiłaś herbatę i zaniosłaś na stolik. Chłopak poszedł do toalety, zauważyłaś jego telefon był włączony, na tapecie miał ciebie.Ździwiłaś się, właśnie wrócił chłopak.
-Chciałbyś mój numer telefonu?-spytałaś.
-N-no tak chciałbym.
-Dobrze ale najpierw muszę ci zrobić zdjęcie.
-Dlaczego?-spytał zaskoczony.
-No jak ty masz mnie na tapecie to ja muszę mieć ciebie.
-Zauważyłaś?-i zaczęliście się śmiać.
Jimin
Nagle ktoś napisał do ciebie wiadomość nie wiedziałaś skąd ten ktoś ma twój numer telefonu.
*Cześć zgóbiłaś swój dowód przyjdz do parku o 16:00 to ci go dam*[napisał
nieznajomy(to był Jimin)]16:00 w parku
Siedziałaś na ławce nagle jakiś chłopak podszedł do ciebie
-Hej to twój dowód-podał ci go uśmiechając się.
-Jimin?
-Tak ładnie tańczyłaś(zarumieniłaś się)Chcesz coś przegryść?-powiedział chłopak
-Chętnie-i poszliście do restałracji.
Suga
Byłaś właśnie na rynku.Koło fontanny zauważyłaś ławkę na której spał jakiś chłopak.Przyglądnełaś się mu i zauważyłaś że to Yoongi.Tyrpałaś go
-Co chcesz?-Powiedział nie zwracając na ciebie uwagi.
Wyciągnęłaś długopis i napisałaś mu na ręce twój numer telefonu.(bo czemu by nie) Suga otworzył lekko jedno oko i widząc co zrobiłaś uśmiechnął się,a gdy poszłaś szybko zapisał sobie twój numer telefonu.
Jin
Szłaś do realizacji gdy wchodziłaś zauważyłaś Jina po prawej stronie jedzącego jedzenie.Przysiadłaś się
-Hej.
-Cześć-powiedział chłopak z pełnymi ustami.
-Mogę się dosiąść?-Zaputałaś.
-Jasne-Jin posunął się robiąc ci miejsce.Zamówiłaś sobie jedzenie.Chłopak nie chcący rozlał Cole brudząc ci torebkę.
-Bardzo cię przepraszam.
-Nic się nie stało Jin.
-To chociaż daj mi swój numer.Przecież jakoś muszę się z tobą skontaktować gdy będę ci odkupywać torebkę.
-No dobrze-dałaś mu kartkę z swoim numerem telefonu.Później porzegnałaś się z chłopakiem i wróciłaś do mieszkania.
RM
Chłopak cały czas o tobie myślał.Wszedł do sklepu i zaczął przymierzać okulary, gdy nagle pękły.Byłaś w tym samym sklepie i zauważyłaś RM,widząc spojrzenie kasjera mówiące "masz za to zapłacić" wzięłaś okulary i zapłaciłaś za nie ponieważ chłopak nie miał pieniędzy.
-Dzięki-powiedział
-Nie ma za co.
-Mógłbym twój numer telefonu?Jakoś przecież muszę się z tobą skontaktować aby ci to wynagrodzić.
-Czemu nie-i dałaś mu numer.
J-Hope
Byłaś w galerii, właśnie wybierałeś koszulkę gdy nagle podszedł do ciebie J-Hope
-Hej
-O to ty ten komplemęciarz. Nie często słyszę takie komplemęty-powiedziałaś uśmiechając się.
-To podaj mi swój numer telefonu.W tedy będziesz je często słyszeć.
-Ok.
Piszcie w kom jakie rozdziały zrobić:)
CZYTASZ
reakcje bts
RomanceSama nazwa książki wskazuje na to że będą to reakcje chłopców z różnych wydarzeń. Zachęcam do przeczytania. Początkowe rozdziały mogą być do kitu :) Ale mimo tego mam nadzieję że się spodoba!