سڵاو چۆنن باشن کچینە؟؟😘😘
ئەمڕۆش پاڕتی هەشتەمتانم بۆ پۆست کردن . بەڵام بەیانی ناتوانم پارتی نوێتان بۆ پۆست کەم لەبەر مێتینگەکانم
وە لە وانەیە هەینیش ناتوانم پاڕتی نوێتان بۆ پۆست کەم چونکە لەوانەیە لە ماڵەوە نەبین.
بەڵام گەر نەڕۆشتین بۆتان پۆست دەکەم، گەرنا شەممە انشااللە ئەگەر نەمرم بۆتان پۆست دەکەم.💜💜💜دەی زۆرم وت با دەست پێبکەین😁😁
vote and comment.
باوکم:سویا پێویستە تۆ ئیتر لەم ماڵە بڕۆیت و لەگەڵ ئێمە نەژیت.
suya pov
فرمێسک لە چاوەکانم کۆبونەوە. بە تەتەڵەوە وتم:
سویا:ب باوکە ب بۆچی؟؟ ئ ئایا م من کارێکی هەڵەم کردوە ؟؟ بۆچی دەرم دەکەن؟؟کۆتای قسەکانم بە گریان و کەمێک دەنگی بەرز وت.
باوکم:سەیرکە مەگری تەنها خۆت کۆبکەرەوە و شەو دەتبەم بۆ ئەو شوێنەی پێویستە لێیبیت(بە ساردی وتی).
خۆم پیڕانەگیراو بە دەنگی بەرز دەگریام و هاوارم دەکرد ، گریانەکەم هەموو ماڵەکەی گرتببوەوە.
سویا:بۆچییی؟؟ بۆچیی منتان ناوێ؟؟
ئەی منیش کچی ئێوە نیم؟؟هاااا؟؟ وەڵامم بدەنەوە؟؟ بۆچییی بێدەنگن؟؟هیچ کەس هیچ قسەیەکی نەکرد ، هەموو بێدەنگ بوون و سەیری سویا یان دەکرد کە چۆن لەسەر چۆک کەوتوە و دەگری و هاوار دەکات.
سویا:ئێوە بەڕاستی کەسانی بێنرخن.
بۆ پارە هەموو شتێک دەکەن وانییە؟؟پێم بڵێن دایکە ، باوکە چەندتان پارە وەرگرتوە لە بڕی ئەوەی من لە ماڵ دەرکەن ؟؟ هاا؟؟ دایکە بۆچی بێدەنگی؟؟ ئایا تۆ خۆت بە دایک دادەنێیت ؟؟ هاا؟ ویژدانت هەیە دایکە؟؟ بۆچی بێدەنگن هەی بێویژدانینە؟؟
لەناکاو یونجا خۆی بۆ ڕانەگیرا و ڕایکرد بەرەو لای سویا و توند لە باوەشی گرت.
یونجا:تکایە نونا بە جێم مەهێڵە.
مەگری باشە؟؟ هەموو شتێک باش دەبێ.سویا:هیچ شتێک باش نابێت یونجا.
هیچ کات هیچشتێک باش نەبوە و باشیش نابێت.
وادیارە من شوێنم نیە لەم ماڵە.
من لە شوێنێک نابم کە منیان لێنەوێ.suya pov
دوای ئەو شۆکەی ڕویدا. وە دوای قسەکان لەگەڵ یونجا، هەڵسام بە توڕەیی بەرەو ژوورەکەم ڕۆشتم.
بۆ ئەوەی جلەکانم کۆبکەمەوە، دەمەوێ هەرچی زووە لەم دۆزەخە بێدەنگە ڕزگارم بێ، وە ناشزانم ئاخۆ کە لێرە ڕۆشتم دەمبەن بۆ چ دۆزە خێکیتر.
YOU ARE READING
streang mental health hospital
Actionstraenge mental health hospital شێتخانەی سەیر چیڕۆکەکە باس لە شێتخانەیەکی سەیر دەکات کە شیتخانەکە دوو بەشە بەشێکی بۆ ئەو جۆرە ......کەسانەیە!!! بەشەکەیتر بۆ ئەو جۆرە ........کەسانەیە!!! جۆری چیڕۆک:ئاڵۆز -ئاکشن-کەمێک ترسناک (واتا بۆ هەموو ئاستێک گونج...