part 10

165 34 19
                                    



سڵاو چۆنن باشن دڵەکانم💜💜
ببورن کە دوێنێ نەمتوانی پاڕتی نوێ دانێم بەڵام ئەمجارە زۆرترم بۆ نوسیون.
دەی با زۆری نەرێم بڕۆنە ناو چیڕۆکەکەی.


vote and comment

بەهیوای خوێندنەوەیەکی خۆش
____________________________




بەیانی
.
.
.
.
.

کاتژمێر 6:00

suya pov


من خەوتبووم بەڵام لە ناکاو دەنگێکی گەورەم بیست، لە شوێنی خۆم ڕاچڵەکیم. وتم ئاخۆ دەبێ چیبوبێ؟
هەڵسامەوە بەرەو دەرگاکە ڕۆشتم بەڵام بیرم چوو ئاە قفڵدرابوو. بەڵام ئەو دەنگە هەردەهات و بەرز تر دەبویەوە.
بەڕاستی بەم دەنگە ئیسعاج ببوم، منیش نەمتوانی هیچ بکەم، چوم لەسەر بێدەکەم دانیشتم.
بەڵام لەناکاو دەرگاکە بەخێرایی کراوە
ڕاچڵەکیم سەیرمکرد شۆک گرتمی.

؟؟:ئەوە هێشتا ئامادە نەبووی؟(بە توڕەیی پرسی).
______________________________




jin pov



دوای ئەوەی شەو خەوتم هەروەک
هەموو ڕۆژ کاتژمێر 5:30ی بەیانی هەڵسام و گەرماوێکم کرد و جلی ڕاهێنانم لەبەر کرد هەروەک نەخۆشەکانم.
دواتر چوم زەنگی لەخەو هەڵسانم لێدا.
هەرکە زەنگەکەم لێدا نەخۆشەکانم هەموو پێش وەختە خۆیان ئامادەکردبوو، چونکە هەموویان لە یاساکان ڕاهاتوون. کە زەنگەکەم وەستاند.
پاسەوانەکانم یەک بە یەک دەرگای ژوورە قفڵدراوەکانیان کردەوە.
بیرم هاتەوە کە سویا یاساکان نازانی،
منیش تەنها دوو ڕۆژم پێدا بۆ ئەوەی لێرە ڕابێ، وە ئەگەر سەرپێچی کرد وەک ئەوانیتر مامەڵەی لەگەڵ دەکەم.
بەڕێکەوتم بۆ ژوورەکەی کە گەیشتمە ژوورەکەی زۆر توڕەبووم چونکە بینیم پاسەوانێک بەسەریدا هاوار دەکات.

______________________________



suya pov


؟؟:ئەوە هێشتا ئاماددە نەبووی؟(بە توڕەیی پرسی).

چاوەکانم فراوان بوو وتم:

سویا:تۆ کێیت؟؟

؟؟:ئەوە ئەقڵت لە دەست داوە بۆ بۆ ڕیزاکان خۆت ئامادە نەکردووە؟

سویا:ڕیزی چی؟؟تۆ باسی چیدەکەیت؟؟

؟؟:دیارە حەزت بە سزایە؟

سویا:پاسەوانەکە هێندە بە هاوارو ڕق و توڕەی بەسەریدا هاوار کردم فرمێسک لە چاوەکانم کەوت.

پاسەوانەکە باسکی گرتم بۆ دەرەوە ڕایدەکێشام بۆ دەرەوە دەیبردم.
منیش دەگریام و دەم وت وازملێبێنە
بەڵام گوێی بۆ نەدەگرتم.
گەیشتینە دەرەوەی ژوورەکەم.
جینم بینی زۆر توڕە بوو چاوەکانی سوور ببو لە توڕەیی. بە بەهێزی هاواریکرد و وتی

streang mental health hospitalWhere stories live. Discover now