Yaa, a venit si ziua mult asteptata de mine si Saly. O sa fie o seara minunata..
-Mama, mama! Striga Bella
-Da draga mea.
-Vezi ca ma duc sa ma intalnesc cu Sely ca sa ne cumparam rochii pentru seara aceasta, spuse Bella.
-Bine draga mea, pa.
M.am intalnit cu Sely pe o bancuta in parcul de langa gradinita de unde am invatat inpreuna cu Sely cand eram mici..Ei bine, dintr.o data am zarit.o pe Sely vorbind la telefon..
"Bine mama, pa. M.am intalnit cu Bella, te sun dupa ce termin." -spuse Sely.
-Buna draga mea, spuse Bella.
-Buna, Buna spuse incantata Sely si mai adauga "Hai draga mea daca nu ne grabim o sa ne prinda noaptea"
Am plecat impreuna in cautarea a doua rochii pentru o seara de neuitat.
-In sfarsit am gasit o rochie care.mi place, spuse Sely fericita.
-Ei bine, eu n.am gasit nimic care sa.mi placa, spuse Bella.
Dintr.o data pe un raft inalt am observat o rochie corai cu putin negru si cu floricere de dantela neagra. "Este perfecta, o rochie facuta pentru mine" , spuse Bella fericita cu un zambet larg.
Dupa o zi plina de cumparaturi si agitatie ne.am retras la Sely acasa, fiinca era singura, si ne.am pregatit pentru petrecerea la care urma sa luam parte..
Se facuse ora 20:00 , fratele meu,Endy, ne.a dus pana la petrecere care se tinea in clubul Kosin.
Ajunse acolo, la usa ne astepta Jack,prietenul lui Sely.
Am intrat, ne.am facut comode iar Saly impreuna cu Jack s.au dus sa danseze iar eu al ramas pe loc,intr.un colt retras uitandu.ma la ei. Dintr.o data observ un baiat frumos,bine facut, cu parul negru, abdomen bine facut si cu un zambet fantastic. Am lasat capul in pamant si dintr.o data aud o voce barbateasca spunandu.mi:
-Hei fato, vrei sa damsam?
In acel moment nu stiam daca este realitare sau vis, si cu un zbet am spus:
-Mi.ar face placere!
Mi.a intins mana si am inceput sa dansam. Mi.a apropria corpul de al lui si mi.a soptit la ureche: "Ma numesc Mike" iar eu fericita i.am spus "Iar eu sunt Bella, si.mi pare bine de cunostiinta. De atunci eu cu Mike eram de nedespartit..
- 2 luni mai tarziu-
Eu si Mike devenisem iubiti, si eram atat de fericiti impreuna incat nu mi.as fi inchipuit ❤❤❤.
- 1 an mai tarziu-
Ei bine, eu cu Mike aveam deja 9 luni si nu se intamplase nimic mai mult intre noi, Mike fiind cu 2 ani mai mare decat mine ma proteja si ma intelegea.
CITEȘTI
Arta iubirii
Teen FictionEi bine, in aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Bella si prietena sa Sely. Bella cunoaste un baiat la o petrecere unde este invitata de Sely. Pe parcursul acestei povesti, Sely se indragosteste de Mike(baiatul de la petrecere) iar Bella...