Capitolul 3

48 3 0
                                    

Venise timpul ca Bella si Mike sa treaca la pasul urmator in relatia lor.

    Intr.o zi , Bella si Mike s.au intalnit la o cafenea de lux pentru a discuta despre pasul urmator in relatia lor.

Bella ii spusese lui Mike ca undeva, candva va trebuii sa faca asta.

   Mike o intrebase pe Bella:

-Esti sigura, iubito? Pe mine nu ma deranjeaza sa astept, iti las cat timp ai nevoie.

-Da Mike, sunt sigura de, decizia luata si mersii pentru incredere.

      Cuplul au plecat impreuna.

Dupa-amiaza, Bella s.a intalnit cu Sely , prietena ei cea mai buna, pentru a.i cere un sfat in legatura cu relatia ei cu Mike.

   Sely paruse foarte surprinsa de , decizia Bellei si a continuat s.o sprijine caci asa fac prietenele...

   Jack impreuna cu Mike venise sa le ia pe cele doua prietene pentru a le face o surpriza.Le urcase in masina  si au pornit spre destinatie.  Au ajuns la clubul Koshin, locul unde Jack si Saly au avut prima intalnire si unde Bella si Mike s.au cunoscut.

Fetele au fost foarte surprinse cand au ajuns acolo, nici nu se asteptau.

   Dupa ce au baut, s.au distrat , si au petrecut fiecare a plecat spre casa lor. Jack a plecat s.o conduca pe Saly acasa iar Mike a ramas cu Bella. 

S.au dus acasa la Mike  , unde era totul pregatit, pentru seara mult asteptata.

    *Lasa.ti.mi comentarii cu parerile voastre, iar daca va place o sa continui povestea cu Capitolul 4 .

Arta iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum