Ma takarítani kellene de sajnos inkább el lógsz valakivel úgy, hogy a főnök ne tudjon róla.
Kivel:
Kos: E.J
Bika: Toby
Ikrek: Nina
Rák: Jeff
Oroszlán: Masky
Szűz: Kate
Mérleg: Sally
Skorpió: L.J
Nyilas: Jane
Bak: Lulu
Vízöntő: Hoodie
Halak: SplendorHova:
🎡🏖🏕🏞🎪🌃🎡: Vidámparkba
🏖: Strandra
🏕: Az erdőbe
🏞: Egy tisztásra
🎪: Cirkuszba
🌃: A városbaMiért:
🎡: Elmentettek a vidámparkba hullámvasútazni meg a kísértetházba. Egész este szinte hányásig felültettek mindenhova.
🏖: Elmentettek a strandra úszni és búvárkodni. Pár másodperccel később azt veszed észre, akivel jöttél azt kergeti egy cápa, mert elvette a kajáját😂.🏕: Elmentettek az erdőbe campingezni de egy medve kezdett elkergetni titeket. Sikeresen megúszod de akivel jöttél az nem. Úgy fog haza menni, hogy csurom vér.
🎪: Elmentettek egy cirkuszba, mert 1 hete megterveztéttek. Elkezdődik az előadás már szinte minden volt amíg nem jöttek a bohócok. Elkezdék kergetni azt akivel jöttél. A bohóctól azóta is fél.
🏞: Egy tisztásra mentettek egy kicsit sétálni de a rendőrök ott kutattak egy eltűnt személy után. Észre vettek és egészen hajnalig kergettek titeket egy szikla körül.
🌃: A városba mentek inni egy kocsmába betértek. Egészen zárásig ott iszogattok. Annyira részegek vagytok, hogy alig tudtok haza menni. Te és az a személy mindennek neki mentettek. Másnap egy fán ébredtek nem tudjátok hogy😂😂.
Ennyi lenne. Bocsánat ha rossz lett. Nagyon fáradt vagyok és hosszú volt a nap. Remélem tetszik. Sziasztok.
ESTÁS LEYENDO
Creepypasta Horoszkóp✅
De TodoCreepypasta horoszkópok és cuccok Kezdés: 2020.08.29 Vége: 2021.02.18