Het is gezellig bij mij thuis. Ik moest effe het eten chips en alles klaar zetten want mijn 5 beste vriendinnen komen langs michelle savannah milene en zoë. Alles stond klaar. Nu alleen wachten totdat ze komen. De bel ging en savannah stond voor de deur met 5 jongens. Uhhmm savan wie zijn dat. Nou dat is weet ik eigenlijk niet ze haden het koud dus ik zei tegen ze dat ze mee mochten. Okee kom maar binnen dan. Oh en wij zijn kaj jai dioni cassius en samuel. Hallo wij zijn courtney en savannah. Savan loop je effe mee naar de keuken ja is goed. Hallo weet je wie dat zijn. Nee wie dan. Hallo je kent toch wel x factor toen bij gorden die jongens groep. Jaa maar wat heeft dat met hun te maken. Oh wacht ik pakte mijn tel en zocht een foto op. En we keken om het hoekje ze lijken er facking erg op zei savan. Meis ze zijn het. Heb ik b-brave mee genomen naar jou huis jaa dat heb jij cool. Ik ga naar boven effe wat pakken als de bel gaat doe jij dan open. Doe ik babe loop jij nou maar naar boven en pak wat je moet pakken. Ik liep naar boven. Niet weetende dat savan. Kaj naar boven stuurde want ze wist dat ik gek op hem was ik was op mijn bed gaan liggen starend naar de posters en foto van mij en b-brave totdat kaj voor mij stond. Whaaa. Niet schrikken ik ben het maar. Sorry ik was even weg geduselt. Daar sta ik. En dioni jai cassius en sam. Jaa dat klopt alleen jai zijn hoofd is eraf. Haha zei kaj. Hij kwam naast mij op bed zitten. Je bent een super knap meisje voor een fan van ons. Hihihi dankje. Jou vriendin zei dat ik effe naar jou toe moest. Dus savan zei het wel super lief van haar. Kaj klinkt heel raar maar ik wil jou vaker zien ik jou ook. Court mag ik je nummer natuurlijk mag jij dat kaj. We wisselen onze nummers uit en liepen naar beneden. De rest was er al. Hee meiden leuke verrassing he b-brave in mijn huis. Jaa echt wel super gaaf. Haha nou wat willen jullie drinken. Doe maar een frisje is goed. Ik heb cola of 7up sinas. Ze zeiden allemaal cola. Okee ik help wel mee zei kaj is goed. We liepen naar de keuken en bijna overal stond b-brave geschreven. We moeten 10 glazen cola. Ik pakte 10 glazen en kaj schonk ze in. We brachten ze een voor een naar de woonkamer. Alsjeblieft meiden en jongens. Oh shit is het al 3 uur. Meiden onze je weet wel. Ohja vergeten. Wat vergeten dames. Nou we wilde kaartjes bestellen voor jullie concert. Maar dat waren we allemaal vergeten. Maar jullie hoeven geen kaartjes te kopen. Waarom niet jullie mogen gratis naar binnen van ons. Omdat wij jullie kennen en jullie onze vriendinnen zijn. Ahww gaaf. Okee wanneer wilde jullie erheen gaan. Nou volgende week zaterdag. 23 januari. Meiden wij zien jullie daar wel. Als jullie buiten staan in de rij halen wij jullie wel op riep sam. En dan zijn jullie al binnen eerder dan de andere fans dan cassius. Ja want wij kennen jullie toch persoonlijk. Ja zei savan. Haha mooi. Maar meiden gaan jullie mee naar de studio wij moeten oefenen voor het concert. Ja is goed maar denk niet dat ik meer weg mag van mijn ouders. Hoezo niet court zei jai. Nou ik heb eigenlijk straf want ik was gisteren telaat thuis. Oh daarom mocht je niet weg zei michelle. Yess maar als wij jou ouders nou effe bellen riepen de jongens. Kan hier is het nummer.
Courtney haar ouders bellen.
Rob: met rob met wie spreek ik
Bbrave: je spreekt met bbrave
Rob: hallo jongens
Bbrave: we hadden een vraagje aan u
Rob: vraag maar
Bbrave: zou courtney vandaag met ons mee mogen naar onze studio
Rob: jahoor is goed.
Bbrave: ze had toch straf
Rob: dat was alleen gisteren die is nu al voorbij
Bbrave: oke dank u wel en spreken u wel of zien u wel
Rob: is goed dag
Court je had alleen gisteren straf en nu niet meer zeiden de jongens in koor. Dus we kunnen gaan. Ik pakte mijn jas en we gingen naar de studio. Jo makkers wie zijn dat. Dat zijn onze vriendinnen. Hebben jullie nee gewone vriendinnen okee dat kan ook. Haha ik liep gearmt met savannah. Hihihi. Zo leuk he. Jaa. Savannah is mijn beste vriendin al sinds de kleuter school we deden alles samen. En michelle ken ik van de middelbare school. En is ook mijn beste vriendin. Ik ben heel vaak met hun 2. Savan kom eens. We waren aan het praten over wie we leuk vonden nou ik kaj. En jij meis. Ik dioni. We giegelde allebei. Waarom lachen jullie niks. Haha okee. Haha hoop dat jij met dioni krijgt savan en jij met kaj court. We gaan duimen echt wel. Wat zeggen jullie allemaal dan. Niks bezonders. Okee dan meiden. We liepen naar de rest toe. Ik ga effe wat drinken halen willen jullie ook wat. Ja lekker zeiden de jongens in koor. Okee ik kan maar voor 2 mensen wat meenemen heb maar 2 armen. Okee haha ik loop wel mee zei kaj en savannah en michelle. Okeee gezellig hihihi. Ik loop ook mee wacht op mij riep sam. Ik liep voor op met savan en michelle. We waren aan het kletsen over onze grote feest zei ik saven en michelle. Ik heb er zin in. Wij ook. We waren aangekomen waar we drinken moesten halen. Kaj wat wil jij doe maar water okii. We hadden allebei. Ik en kaj liepen terug met ze'n 2en. We waren aan het praten en toen vroeg kaj aan mij of ik zin had om morgen wat met hem te gaan doen. Jaa lijkt mij leuk kaj juist gezellig hihihi. Wat wil je doen dan morgen want ik heb eerst school daarna kan ik. Ik haal je wel op van school court. Oke dus ik moet morgen met de bus naar school en dan als ik uit ben sta jij buiten op mij te wachten kaj. Ja dat klopt babe. Moet ik dan wat leuks aantrekken of niet. Wat jij wil court. Hihihi okee. We waren weer in de studio. Ik liep naar michelle toe en vertelde het aan haar. Court dat is super leuk. Ja vond ik ook al en ga jij nog wat met sam doen dan. Weet ik nog niet hoop het wel haha ik ook michelle. Savan kwam ook bij ons staan ik fluisterde in haar oor dat ik morgen iets met kaj ga doen dat ik niet mee fietste. Want kaj haalde mij op van school. Okki gezellig niet stiekem iets geks doen he. Haha nee komt allemaal goed. Hoe zit het met jou en dioni gaan jullie nog wat doen. Weet ik niet en jij dan milene met jai. Ook geen idee eigenlijk. Haha ben ik de eerste dan die wat gaat doen dan. Nee en zoë ook nog. Ja die ook haha. Ze waren klaar in de studio. We gingen allemaal naar huis de rest wisselde hun nummers nog uit en zie jullie morgen meiden op school. Ja is goed court tot morgen. Ik kwam thuis. He pa en ma ben er weer. Je kan gelijk komen eten. We zaten aan tafel lekker het eten. We waren klaar met eten ik ga douche en dan nog wat huiswerk maken en dan slapen. Is goed lieverd riepen mijn ouders. Heerlijk een warme douche. Na het douche ging ik huiswerk maken en dat was af en nu slapen morgen word het een leuke dag.