Capitolul 3

68 3 2
                                    

Alice cu Derek  acum sunt impreuna , sunt mai fericiti ca niciodata, in ciuda faptului ca Alice este o fata de 14 ani iar Derek un baiat de 16 ani jumate , o iubeste foarte mult si ar fi dispus sa faca orice ca s.o vada fericita pe Alice... Derek ii demonstra pe zi ce trece lui Alice cat de mult o iubeste prin mesajele romantice, alint, o suna sau ii dadea mesaj cand se trezea si cand se culca...Dar intr.o zi , Alice si.a facut o prietena noua care.l cunostea pe Derek destul de bine , stia despre relatia antecedenta a lui Derek cu Alina. Jessi i.a spus lui Alice ca Derek o iubeste foarte mult pe Alina si.ar face orice pentru Alina.
Alice suparata in secunda urmatoare i.a trimis lui Derek un mesaj daca este adevarat ca nu a uitat .o pe Alina si ca inca o iubeste.. Derek suparat de ceea ce Alice ii spusese l.a durut foarte tare pentru ca el fusese ranit foarte tare de Alina.
Din momentul acela Derek si Alice nu se mai purtau ca doi iubiti si nu.si mai vorbeau din cauza ORGOLIULUI care i.a despartit...Alice suferea atat de tare caci incat in fiecare seara adormea cu lacrimi pe obraz iar Derek era la fel de trist incat se gandea la ce era mai rau , sa.si puna capat zilelor... TOT CE INIMA CONSTRUOSE  ORGOLIUL A  STRICAT.. Nici fetei dar nici baiatului nu le era bine, trecusera 2 zile iar ei tot nu.si vorbeau, trecusera 4 zile si din nou nu.si vorbeau.
Ce se va intampla in continuare veti citi in capitolele urmatoare :*, astept pareri ca sa stiu daca continui.

Prietenie sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum