Capitolul 4

55 2 2
                                    

Alice , influentata de colegele ei , face ea primul pas trimitandu.i lui Derek un mesaj cu "Heii" . Peste cateva momente, Alice primeste mesaj de la Derek inapoi cu "Buna" .. Colega lui Alice, Stefani , i.a trimis lui Derek mesaj cu "Ce facii, vrei sa vb cu mine?"  . Alice era foarte trista si nu si.l putea scoate din cap pe Derek, baiatul de care i.a placut din prima zi in care l.a cunoscut (daca mai tineti mine, Derek era fotograf) . Intr.o seara un coleg de.al lui Alice se gandii sa vb cu Derek  ca sa.i zica cat de rau se simte Alice si sa incerce sa.i inpace pentru ca formau un cuplu perfect.
Nu exista minut incare Alice sa nu se gandeasca la Derek , la fiecare ora Alice isi verifica telefonul sa vada daca a primit vr.un mesaj de la Derek... iar Derek facea la fel.  Sergiu, colegul lui Alice , ii lasase lui Derek  un mesaj cu "Sa te tina cu Alice." iar al carui raspuns a fost "Mersi frate". Intr.o seara , Alice a fost atat de suparata incat nimeni n.o putea intelege . Ea tine in ea toata durerea, tot ce simtea, tot ce gandea si nici nu mama sa nu putea vorbii din cauza ca.i era frica sa.i spuna prin ce trecuse.
Derek, chiar daca e baiat ,  este foarte grijuliu, atent si chiar o iubeste pe Alice..In fiecare zi, Derek, o intreba pe prietena  lui Alice, Stefani, cum se mai simte Alice...
        In zilele acelea , Alice, asculta melodiile deticate de Derek si se uita la videoclipurile facute de el, si la mesajele din telefon , de pe fb, de pe wapp. care le aveau impreuna.
     *Oare ce credeti ca se va intampla mai departe, se vor impaca  Derek cu Alice?   Vor  ramane prieteni?  Se vor despartii?  Veti afla raspunsul la toate aceste intrebari in Capitolul 5. Sper ca va place , lasa.ti.mi comentarii daca vreti sa continui + parerea voastra.
       

Prietenie sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum