2-Panic Room

15 2 0
                                    

Nerdeyim ben böyle?Hiçbir şey göremiyorum.

-Aslan Kapısı,Leo.Açıl!Leo hiç bir şey göremiyorum yardım eder misin?

Leo:Tabii.Regulus ışığı.

Leo'nun ışığı sayesinde etrafı daha net bir şekilde görmeye başladım.

-Iyyy bu şeyde ne böyle.

Yüzüme bir şey aktı.Tavandan.

Leo:Bence bakmasan daha iyi

-Ne?Neden?

Leo:Sen dediğimi yap.

Kafamı yukarı kaldırdım ve.

-Buda ne?B-bu insanlar ö-ölü mü?

Tavanda binlerce insan vardı.Örümcek ağı ile sarılmışlar.Gözleri oyulmuş.Yüzlerinde yanık izleri ve binlerce başka izler.

Leo:Nash,dikkatli olmalısın

Yavaş ve sakin adımlarla ileri doğru yürüdük.Bir mağara gibi bir yerdeydik.Ve...

-CLAUDE!!

Bir anda acılar içerisinde Claude'un çığlığını duyduk.Diğer  tarafa koşmaya başladık.Lütfen bir şey olmasın.Lütfen bir şey olmasın.Lütfen...

Aylis Team

Nova

Off burasıda ne böyle.Hani tenroujima'da farklı yerlere ışınlanıcaktık.Burası tenrou adası falan değil.İleriye doğru yürümeye başladım.Bir kaç kişinin sesi geliyordu.

???-Ahahaha küçük periler de elimizde olduğuna göre şimdi asıl loncaya saldırma zamanı.

Dur ne??

??-İşkence etmeli miyiz?

???:Kyoka çoktan başlamış.hMm yanlış hatırlamıyorsam Luna mıydıı Lena mıydıı neydi o ikisinden birsine.

Kyoka...

??-O zaman biz de bir tane peri bulalım da yapalım.Uzun zzamandır hiç birisine işkence yapmıyordum.Ahahaha.

Kim olduğu farketmez.Loncamdan birisi işkence görüyorsa ben olduğum yerde oturup laf dinlemem.

-Sizi orospu çocukları.Şimdi işkence görücek olan sizlersiniz.

Storm Team

Storm

-Şimdi biz karşımıza ilk çıkanla takım oluyorduk değil mi?

Rosemary:Evet.

-O zaman ikimiz takımız?

Rosemary:Evet.

-Peki biz nerdeyiz??

Rosemary:Hiç bir fikrim yok.Tenroujima'nın değişik bir kısmındayızdır.

-Evet o kadar değişik ki burda ölü insanlar yatıyor.

Rosemary:Ne?

-Bak.

Bütün duvarlar gözleri oyulmuş insanlarla kaplıydı.

Rosemary:Biz gerçekten nerdeyiz?

Nash Team

Nash

Claude'un çığlığının geldiği yöne hala koşuyorum ve bir türlü varamadım.Sanki ben koştukça o uzaklaşıyormuş gibi.İğrenç bir his.Ve gittikçe Claude'un çığlıkları daha da artıyor.Eminim şuan çok kötü durumdadır.Claude...

Aylis Team

Claude

?:Ahahah seni küçük peri.Bir kaç kırbaç ve sıcak demir ile hemen bağırmaya başladın.Cidden siz periler çok ama çok güçsüzsünüz. 

Vücudumun üstünden sıcak demirle geçti ve hemen peşinden yaktığı yerleri kırbaçlamaya başladı.Hareket edicek mecalim kalmadı.

-BURDAN BİR KURTULSAM İLK ÖLDÜRÜCEĞİM KİŞİ SENSİN.

?:Bebeye bak hele.Hala konuşabiliyor musun sen?

Dikenli bitkiler oluşturup yanan yerlerime batırdı.

-AAGGGHHHH!!!

Lütfen birisi gelip beni kurtarsın.Yoksa ben...

Deku Team

Odetta

-Hayvan devralma.Kedi form!Kedi pençesi!!

????:Cidden beni yenebiliceğini mi düşünüyorsun?

Pençelerimden hızla kaçtı.

-Peri form!!

Hızla gözlerini kapadı.

????:Umarım bunu bilmediğimi düşünmüyrsundur.Sen Elfman ve Evergreen'İn kızısın.Ahahaha.Sende onlar gibi güçsüzsün.Hiç bir işe yaramazsınız.

-Kes sesini!!Peri ışını!!!

????:Kontrol!!Geri yansıt.

Peri ışınlarımı kontrol edip bana yönlendirdi.

-Agghh!

????:Daha kendi büyü gücünden kaçamıyorsun beni mi yenmeyi düşünüyorsun?Cidden çok komiksin.Neyse şimdi gelelim asıl konuya.END kitabı nerede?

Umarım Beğenmişsinizdir:)

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfeen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fairy Tail Next GenerationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin