Egy teljes hétre eltűntem Egy teljes hétre!
Több dolog is történt ezen a héten, többek közt felötlöttem a csatorna ötletét, amit jelentek, meg fogok csinálni! Először csinálok majd egy "próbafelvételt" magamnak, hogy teszteljem a dolgokat, de aztán élesben megyünk. :)
De nehogy azt higgyétek hogy ennyi, itt volt a másik probléma, miszerint tönkrement a lapotpom billentyzete, és mikor úgy döntött, nem írt egy rakás betűt, ami valljuk be egy írónak elég nagy probléma. Egy szó int száz, kedden nagy keresgélés után rendeltem egy billentyűzetet, ne tudjátok meg milyen nehéz vezeték nélküli teljesen magyar billentyűzetet találni elfogadható áron. (Lett volna 34.000-ért egy Apple, de... Értitek. Csóró vagyok.) Így végül megrendeltem ezt a világító, vezetékes csodát, kb. 5000-ért.
Actually hét színben világít, nagyon menő, nagyon kényelmes, csak ajánlani tudom mindenkinek. Teljesen megérte szerény személyem szerint, főleg hogy megkíméltem magam attól, hogy egy szerelő legalább 10.000-ért "ránézzen", plusz utána úgyis csak elromlott volna, tekintve, hogy volt egy olyan billentyű, ami konkrétan már csak oda volt ragasztva.
Még ugyan meg kell szoknom a billentyűket, mert a laptophoz már teljesen hozzászoktam a hosszú évek alatt, de ez a legkevesebb.
Most pedig a közvetlenül book-related hírek: a héten brutál fáradt voltam, 3-5 órákat aludtam, így írni nem nagyon volt energiám, amikor mégis írtam egy-egy bekezdést (összesen kb. 5-600 szót...), akkorsem éreztem igazinak. Mivel múlt hét végén, hét elején megkptam a béták véleményét (akiket innen is csókolok amiért elvállalták), és rámutattak arrra amit sejtettem, hogy még nem sikerült ráállnom Arkhyn stílusára. Ahogy írosgattam, teljesen tisztává vált, hogy ez még nagyon gyengus, így olyan szerda környékén rádöbbentem, hogy ennek így nincs értelme. Eléggé idegesített már ez, így nem is foglalkoztam nagyon mással, csak ennek a prolémának a megoldásával, mígnem arra jutottam, hogy írok egy olyan 3-5000 szavas kis spin-offot Arkhyn E/1-es szemszögéből, még a történet kezdete előttről, hogy megtudjam hogyan indulnak a gondolatmenetei alapjáraton, hogy ezen túllendüljek. Azért ekkora a szólimit, hogy biztosan beleendüljek a gondolataiba, a reakcióiba, egy kicsit belefurakodhassak a fejébe, mert eddig nagyon ellenáll.
Összesítve tehát kicsit kemény volt nekem ez a hét, mentálisan sem oltam valami fényesen, a fentebb leírtak is megnehezítették az életem, most viszont szerintem megyek írni, hogy visszazökkenjek az életbe, kívánjatok szerencsét!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Így írok én - A történet története
FantasiaEgyöntetű szavazással arra jutottatok, hogy szeretnétek látni, ahogyan az új könyvem megszületik, milyen is a folyamat, hogyan is zajlik az, amiről eddig csak papolni hallottatok a Nem csak a prorfik tudnak írni! című könyvemben. Egy fantasy regény...