פרק 2

8 1 0
                                    

ראיתי שההודעות הן מסול, הייתי צריכה לספר, לסול יש חבר כבר 4 חודשים, ילד ב יב.
היא הציפה אותי בהודעות שאומרות שהיא חושבת שהיא בהריון, היא מספרת שהם שכבו לפני שבוע, היא הייתה אמורה לקבל מחזור אתמול ולא קיבלה, שזה חריג אצלה, אמרתי לה שיש לי בית ריק ושתבוא, היא גרה 7 דקות ממני.

 "השתמשנו באמצעי מניעה, זה די מוזר שלא קיבלתי וכבר כמה ימים יש לי בחילה בבוקר והיום הקאתי…" הסבירה "למה לא אמרת לי?" שאלתי אותה ושמתי לה יד על הגב, ישבנו על הספה והיא הניחה את ראשה על ידייה שהיו מונחות על בירכיה "לא רציתי להגיד כלום מול אפק, את יודעת איך הוא לגבי זה" היא מלמלה "כן אפק די שמרן… לקחת גלולות?" שאלתי "אולי… אני לא זוכרת" היא אמרה "מה זה לא זוכרת? או שלקחת או שלא" אמרתי לה " אל תכעסי גפן אני לא זוכרת" "אני לא כועסת יפה שלי.. בואי נלך לסופר פארם נקנה ערכות".

"אוקיי… עכשיו 2 דקות" אמרתי ושמתי טיימר.
"מה אני אעשה גפן?" סול שאלה עם עיניים דומעות "אל תבכי, זה לא בטוח אבל אם זה נכון, אני פה, ואפק ולירון [חבר שלה]" אמרתי וחיבקתי אותה.
השעון צלצל.
עברו 2 דקות.
 "תסתכלי את אני לא מסוגלת" סול אמרה "טוב אני הופכת" אמרתי, סול הסתירה את פניה עם ידייה ולא רצתה לראות "יפה שלי" אמרתי לה "מה, תגידי את זה, אני בהריון, אוף איזה מטומטמתת" היא התעצבנה "את לא" אמרתי לה וחייכתי "אני לא?" היא הורידה את ידייה מפניה, שמה יד על הפה בפליאה ועיניים דומעות "לא" אמרתי והיא קפצה עליי בחיבוקים.

"את תדברי עם לירון?" שאלתי אותה כשישבנו בחצר "לא סיפרתי לו שחשבתי, רציתי להיות בטוחה קודם" "ועכשיו?" שאלתי "אני לא יודעת אם לספר לו או לא" היא אמרה "אני חושבת שאת צריכה להיות פתוחה איתו, אתם 4 חודשים ביחד זה לא קצת. וגם זה לא שאת בהריון, את רק חשבת ופשוט תהיו זהירים יותר פעם הבאה" "את צודקת.. אני אדבר איתו, תודה יפה שלי" היא אמרה.

סול הלכה והלכתי לחדר להמשיך לכתוב ושמעתי את אמא נכנסת הביתה "גפן אני בבית!" היא צעקה לי מלמטה "אני בחדר" "את רעבה?" "לא הייתי במסעדה עם סול ואפק" אמרתי וראיתי שדולב שלח לי הודעה. אנחנו ידידים אבל לא כלכך מדברים בטלפון, יותר אינסטגרם.
דולב: מה קורה?
אני: בסדר, מה איתך?
דולב: אני סבבה, את באה למסיבה של אפק מחר?
אני: כן ברור הוא יהרוג אותי אם לא חחח, אתה בא?
דולב: כן, חשבתי שנוכל ללכת ביחד, אולי אני אאסוף אותך לפני ונאכל משהו?
לא ידעתי מה להגיד ואז נזכרתי במה שסול אמרה לי "את תתגברי עליו", אולי דולב יעזור לי להתגבר עליו, אני יודעת שזה לשחק במישהו אבל אני חושבת שזה יכול לעזור לי ואני אפתח רגשות אמיתיים לדולב, האמת שהוא חמוד..
אני: אני אשמח
דולב: יופי, אני אאסוף אותך ב7
אני: סבבה

***
שבת שלום יפים שלי🤍

אל תלך ליWhere stories live. Discover now