Έφτασε η ώρα! Θα πάω επιτέλους στη Γη! Αυτή η κλήρωση θα είναι η τυχερή μου! Μακάρι μόνο να μου τύχει καμιά καλή περιοχή. Άσε που και κακή να μου τύχει πάλι θα πάω! Μόνο να φύγω από αυτόν τον κωλο-Τιτάνα! [ΣτΕ: Τιτάνας: Ο μεγαλύτερος δορυφόρος του πλανήτη Κρόνου. Η μέση θερμοκρασία στην επιφάνειά του είναι -178°C]
«Αγαπητοί συνάνθρωποι του Τιτάνα μας, Τιτάνες μου! Καλωσήρθατε στην Κρονο-ετήσια κλήρωσή μας!» [ΣτΕ: Ένας χρόνος στον Κρόνο (μία πλήρη περιφορά γύρω από τον Ήλιο) διαρκεί περίπου 29 Γήινα χρόνια)]
Θα δω επιτέλους γαλανό ουρανό! Θα αναπνεύσω καθαρό αέρα! Θα σκάψω με τα χέρια μου κόκκινο χώμα! Θα κολυμπήσω σε γαλαζοπράσινα νερά!
«..100 από τους αλύγιστους κατοίκους του θαυμαστού άστρου μας ..»
..θα φτιάξω ένα σπίτι! Θα βρω και μια δουλειά ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!
«..θα είναι ακόμα πιο τυχεροί να ταξιδέψουν και να μείνουν μόνιμα στη Μητέρα Γη! Οι χώρες της Μητέρας Γης μας ξεπληρώνουν τη χάρη που τους κάνουμε ..»
Ε όχι και χάρη! Τους μαζεύουμε μεθάνιο για όλη μας τη ζωή!
«..να τους στέλνουμε την ανεκτίμητη πηγή ενέργειας και φιλοξενούν έναν από εμάς για πάντα!»
..αυτό το 'για πάντα' είναι και κάπως απειλή!
«Η διαδικασία είναι γνωστή: θα φωτίζεται στο χάρτη μία χώρα και αμέσως μετά θα κληρώνεται ένα – ένα γράμμα το όνομα ενός από εσάς, του Τιτάνα, που θα την κατοικήσει μόνιμα και αποκλειστικά!»
Ένα όνομα θέλω να φωτίσει, το δικό μου: ΗΕΧ-16F0105!
«Η τύχη μας έλαχε να γεννηθούμε σε αυτή την παράξενη φλούδα γης! Με τα χρόνια φτιάξαμε μια κοινότητα που αγαπά τη σκληρή δουλειά, τη λιτή ζωή, το μέτρο και την ισότητα. Μια κοινωνία ζηλευτή! Όμως είναι τραχύς και άστατος αυτός ο τόπος και κάποιες φορές σε εχθρεύεται με τον τρόπο του! Αλλά εμείς τον αγαπάμε παρόλο που κατανοώ και την επιθυμία πολλών να τον εγκαταλείψουν!»
«Στεναχωριόμαστε που θα φύγουμε Πρόεδρε!»
«Πρόεδρε, πώς θα σε αφήσουμε;»
Παλιογλύφτες! Τι άλλο θα σκεφτούν επιτέλους!
«Το ξέρω παιδιά μου ΗΕΧ-16F0086, ΗΕΧ-16F0099! Έχετε προσφέρει τόσα πολλά! Η εθελοντική σας εργασία στη συλλογή των τοξικών αποβλήτων απομάκρυνε τον κίνδυνο από την κοινότητά μας!»
YOU ARE READING
Ιστορίες της Ντροπής
FantasyΟι «Ιστορίες της Ντροπής» είναι μικρές, φανταστικές ιστορίες του μέλλοντος .. όπου φυσικά πάλι κυριαρχούν οι Έλληνες!