İlk Kalp Çarpıntısı

42 16 6
                                    

Merhaba sevgili okurlarım bu bölümü biraz geciktirmiş olabilirim. O yüzden beni affedin. Artık bölümler daha uzun olacak. Emeğinin karşılığı olarak 15 yorum 25 vote bekliyorum.
Keyifli okumalar . Medyadaki onur. Bu arada yalniz__cicek
Bu bölüm senindir tatlım

  Umutlarım tam tükenmek üzereydi ki eleman aranıyor ilanını gördüm. Sevinçten havalara uçtum. İçeriye girmemle onu gördüm.

Çok yakışıklı ve karizmatikti. Kahverengi gözleri ve açık kahverengi saçları vardı. İlk gördüğüm anda kalbim bir başka çarpmıştı.

Hemen kendime gelip ingilizce olarak eleman arıyor musunuz diye sordum. Ama gözüm hep ondaydı. Çok ama çok yakışıklı biriydi.

Birden ona bakarken başını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi. Ben hemen gözlerimi kaçırdım ve başımı yere eğdim. Acaba burada mı çalışıyordu merak etmiştim. Sonra başımı kaldırdım.

Veeee işe kabul edilmiştir. Çok sevinmiştim. Yarın işe başlaya bilirsin dediler. Ama ev sorunu çözememiştim.

Zamanla evde bulabilirim inşallah diye iç çektim

Teşekkür edip çıktım dükkandan. Ertesi gün sabah erkenden uyanmıştım. Aslında heyecandan hiç uyuyamamıştım.

Hayatım nasıl olacak diye düşünmüştüm bütün gece. Hemen kısa bir duş aldım acaba ne giysem diye düşünmeye başladım .

Üstüme beyaz askılı bluzumu giydim altıma siyah İspanyol paça pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme beyaz askılı bluzumu giydim altıma siyah İspanyol paça pantolon giydim. Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra iki fıs parfüm sıkıp otelden çıktım.

İşin ilk günü için çok heyecanlıydım. Ama bir sorun daha vardı. Sürekli teyzem beni arıyordu. Bu numaramı nereden bulmuştu bilmiyorum. Ama artık ondan kurtulmak istiyordum. Kendi hayatımı yaşamak istiyordum. Aklımda bu düşünceler dolanırken yeni iş yerime varmıştım bile.

Kapıyı açtığımda ilk onu gördüm. Gözlerimiz değdiği anda anladım ki ben ondan hoşlanmaya başlamıştım.

Bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz canlarım?

Sizce Onur yakışıklı mı?

Sizce bir dahaki bölümde neler olacak?

Tahminlerinizi yorumlara yazın

Bir dahaki bölümde görüşmek üzere canlarım...

Sevda KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin