Lynn pov.
Nog 1min en dan mag ik gaan,dacht ik,want ik moest na blijven van het beginnen met een voedsel gevecht.En nu zat ik op gesloten met een paar andere kinderen voor 1uur 😤.OMG ik ben vergeten dat ik met tom ging afspreken na school!Ik moet hier weg ik heb nog 20sec.19...18...17...16...Uhggggr 7...6...5...4...3...2...1.Jullie mogen ga,tot de volgende keer,zei ik terwijl ze haar zin bezig was.Ik rende de klaslokaal uit en ging z.s.m. naar de auto te gaan.Ik stapte in en reed heel snel naar toms huis toen,je er was drukte je op de deurbel en paddy deed open.Hey paddy is tom thuis.Ja hij is boven. Oke thanks.
Tom pov.
Waar is ze,ze zou hier al 1uur geleden moeten zijn.Misschien kan ze niet ik bedoel ze is een beroemde zangeres ze heeft het vast heel druk.Opeens ging mijn deur open en toen zag ik lynn.Sorry dat ik te laat ben moest nablijven en dat komt vanwege de voedselgevecht vandaag,het spijt me echt.Dat maakt niks uit je bent toch gekomen ik dacht dat je druk bezig was met je werk je weet wel,zingen,zei ik.Ik ga niet mijn tijd met jou gebruiken om te werken,zei ze.ze kwam dichterbij en onze hoofden ook.Hey Tom weet je waar mijn,oo ik uh wil niet iets liefs verstoren,maar is er iets tussen jullie,zei harry.Nee er is niks,zei lynn snel.Oke dan ga ik maar eens.Ik zuchtte snel en keek lynn aan.Dus zullen we het hier niet meer over hebben,zei ik.Ja dat lijkt me Een goed idee,zei ze.
2uur later
Na een hele dag met drama ben ik eindelijk thuis gekomen.Hey lynn,zeiden mijn broertjes en zusjes in een koor.hallo allemaal, zei ik terwijl ik naar boven ging.Hoe was het bij tom,zei mijn moeder.Het was leuk zei met een zucht.Ik zou echt wensen dat ik hem kon kussen die middag,dacht ik.maar kan het nog altijd proberen,maar nu niet.
Sorry dat ik heel lang niet had geschreven,ik had het druk de laste tijd.
Groetjes mamadi😊
JE LEEST
For ❤ever
ФанфикLynn,Tom en Harrison zijn bff sins toen ze kinderen waren.Lynn is te vroeg geboren,daardoor heeft ze veel problemen met haar lichaam.Ze heeft geen zelf vertrouwen maar gaat er toch voor.Ze denkt dat ze een ongeluksleven heeft.samen met haar vrienden...