Lynn pov
Ik heb gehoord dat er een nieuwe album komt,is dat waar?Zei de interviewer.Ja er komt een nieuwe album,zei ik.Maar heeft die een naam?Dat mag ik nog niet zeggen.Oke,en hou zit het dan met ex-vriendje james?Toen ik zijn naam hoorde dacht aan waarom ik met hem om ging.Huh...Het is nu 7maanden dat we het uit gemaakt hebben en nu heb ik niet zo veel contact met hem.Ik dacht aan die ene keer dat hij in de nacht naar mij toe kwam om het goed te maken maar ik weigerde door in zijn gezicht te spugen dat had ik al eerder moeten doen.Dus het is volledig voorbij tussen jullie?Ja niks meer tussen ons,zei ik heel normaal terwijl ik ik mijn binnenkant begon te dansen.Ik ben net klaar met mijn inter view en ik ben nu onderweg naar huis maar eerst jade naar huis brengen.Dus...Begon jade.kunnen we langs de Starbucks ik heb zin in een karamel frapuccino.Ben je serieus!! Het is 11uur straks kan je niet meer slapen.Maar wat nou als we tom en haz ophalen ik bedoel ik weet dat je een crush op hem hebt,zei ze terwijl ze me raar aan keek.Ik begon rood te worden en ik weet dat ze niet gaat stoppen met praten over mijn crush dus gaan we tom en haz ophalen om naar de Starbucks te gaan.
-----------------
Bff😁👬👬
-----------------Lynn
Hey hebben jullie zin om nu met ik en jade naar Starbucks te gaan(het moest van jade)
Tom❤❤
Ja is goedHaz😁😜
Ben nu bezig mijn schoenen aan te doenLynn
Oke😊😊Einde chat
2uur later
We zijn met tom en haz naar de Starbucks gegaan en ik ben nu echt moe dus ga ik nu naar bed,maar ik moet morgen nog naar school.Ik denk nu dat ik droomloos ga slapen.En niks dat mij nu nog kan stoppen.
Gister had ik geen tijd om de interview te maken dus deed ik het vandaag ik hoop dat jullie er van genoten hebben
Groetjes mamadi
JE LEEST
For ❤ever
FanfictionLynn,Tom en Harrison zijn bff sins toen ze kinderen waren.Lynn is te vroeg geboren,daardoor heeft ze veel problemen met haar lichaam.Ze heeft geen zelf vertrouwen maar gaat er toch voor.Ze denkt dat ze een ongeluksleven heeft.samen met haar vrienden...