Kızlar yanıma doğru gelirken bende havuzdan çıktım. Kızlar çok havalıydı. Bu üç kızla tanışmak için herşeyimi verirdim. Ve kızlar yanıma gelip ; Selam dediler. Bende ; Selam dedim. Kızlar benle tanışmak istiyordu. Bende tabikide evet tanışalım dedim :) Kızlarla birlikte tüm gün çok eğlendim. Aquaparkta, ve havuzda çok eğlendik. Fakat çok korktuğum bişey var. Violetin birden eskiye dönmesi ve kızlarla olan tüm dostluğumu mahvetmesinden korkuyordum. Violet hiç yapmadığı bişey yaptı. Odamın kapısını çalarak içeri girdi. Normalde hep kapımı çalmadan hemen girerdi. İçeri girdiğinde bana ; Abla bu otel müthiş, birsürü arkadaşım oldu. Senin ne kadar arkadaşın oldu ? Benim tam tamına 15 arkadaşım oldu. Ben ise biraz üzgün olarak ; 3 dediğimde Violet içinden sırıtıyordu. Ben ise sinirlenip ; Çık odamdan ! dedim. Violet odamdan çıktı. Violet odasında arkadaşlarıyla konuşuyordu. Kesin bi fikri var ! Beni rezil etcek. Tam o sırada 3 arkadaşımdan Melis aradı. Heyecanla telefonu açtım. Ve bana dediki ; Sosyal ağ sitelerimi takip edermisin ? Çok var ama... Herneyse beni takip et dedi ve tüm sosyal ağ sitelerinin ismini verdi. Bende peki dedim. Tüm sosyal ağ sitelerini takip ettim. Karşısında rezil olacağım. Çünkü onun sosyal ağ sitelerinin en az takipçisi 1 milyondu. Ne yazık ki benim daha 355'ti. :( Bu arada 3 arkadaşımın adları ve kendilerinin hakkında sizlere biraz bahsedeyim. İlk olarak en havalısı biraz önce bahsettigim Melis. 16 yasinda. Çok zengin bi kız. Kısacası ünlü biri. 1 milyon ne demek ? Bir diğeri Eylül. O da çok zengin bi kız. Çok tatlı ve sevimli. 17 yaşında. Diğeri ise Nazlı o da cok zengin. Nazlı 15 yaşında. Bizden küçük. Fakat bize uyum sağlayabiliyor. Zengin fakat kendini beğenmiş değil. Evet arkadaşlar, ilk gün arkadaşlarımı sadece bu kadar tanıyabildim. Arkadaşlarım hakkında onları tanıdıkça bu düşüncelerime eklemeler yapacağım. Sizde onları çok daha iyi tanıyacaksınız. Yaklaşık daha 1 ay burada kalacağız. Sizle çok eğleneceğiz.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Tatili Maceraları
AventuraArkadaşlar bu hikayede yaz tatilinde yaşadığım bazen kötü bazen güzel anılardan bahsedecegim. Umarım beğenirsiniz.